اخبار, زن و خانواده

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده: مردم ایران با حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات دشمن را ناامید کرده‌اند

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی ها، انتخابات و مشارکت در عرصه‌های مختلف همواره دشمن را ناامید کرده‌اند.

به گزارش مرکز نشر هاجر از روابط عمومی معاونت رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی افزود: همانگونه که همه در مقابل خود و خانواده مسئولیت داریم دربرابر سرنوشت کشور هم مسئولیم و باید منافع ملی و حقوق شهروندی را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به ۱۷۰۰ کاندید نماینده زن در مجلس دوزادهم نیاز داریم تا برای جامع نگری در همه مسائل جامعه تعداد بیشتری از نمایندگان خانم در مجلس حضور یابند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت : انسان ها رویکردهای متفاوتی در برابر هم و جامعه دارند؛ برخی خوش‌بین هستند که بین صالح و اصلح می توانند اصلح را انتخاب کنند و برخی نقاط ضعف مسائل را بیشتر می بینند که‌می‌بایست آنکه ضرر و آسیب کمتری به جامعه می زند را شناسایی کنند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره بر نقش بی بدیل زن در خانواده، مسائل کلان و امور سیاسی کشور تاکید دارند و اینکه با مشارکت زنان در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی به عنوان انتخاب کننده و انتخاب شونده می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

خزعلی گفت: با توجه به جمعیت فعال و متخصص زنان باید از مهارت این قشر به خوبی استفاده کرد تا نگاه کامل تری به مسایل مختلف جامعه داشت.

وی اعلام کرد: مردم به ویژه زنان جامعه به نامزدی رای دهند که با احساس مسئولیت، تعهد بیشتر، آینده نگری و شناخت از مسایل کشور بتواند گام های موثری برای مردم و جامعه بردارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *