اخبار, وبلاگ

مرکز نشر هاجر و مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مرکز نشر هاجر و مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، آقای احمد شایانفر مدیر عامل و تعدادی از همکاران مرکز نشر هاجر با حضور در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(سلام الله علیها) خواهران قم ضمن برگزاری نشست مشترک، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین عشرتی، مدیر مؤسسه معصومیه با اشاره به فعالیت های مرکز نشر هاجر در زمینه چاپ و نشر آثار طلاب و اساتید، خواستار برپایی نمایشگاه با تخفیف ویژه برای طلاب شد.

در ادامه جناب آقای شایانفر ضمن ابراز خرسندی از مقارن شدن امضای تفاهم نامه با روز قلم، اظهار داشت: خدمات نشر هاجر در امور چاپ و نشر کتاب سبب افتخار این مجموعه است و امید است که این تفاهم نامه همکاری منجر به نمایان شدن هرچه بیشتر آثار طلاب در فضای جامعه باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های نمایندگان هر دو طرف، توزیع آثار، برپایی نمایشگاه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه و اختصاص کد تخفیف به طلاب صورت بگیرد و همچنین آثار ارزشمند و فاخری که مورد تأیید شورای کتاب مؤسسه معصومیه است، برای نشر هاجر ارسال و در صورت مصوب شدن، به چاپ برسد.

در این نشست، همچنین مقرر شد، آثار طلاب با مشارکت مؤسسه معصومیه در سایت های اجتماعی برای ارتباط طلاب گذاشته شود و همچنین نشر هاجر آثار اساتید و طلابی که در بیرون از نشر هاجر به چاپ رسیده را با محوریت زن و خانواده در سایت و فروشگاه نشر هاجر در معرض فروش قرار دهد.

در پایان، مسئولین نشر هاجر از کتابخانه، مرکز مشاوره اساتید و اتاق سایت این مجموعه، بازدید کردند و از طرف نشر هاجر اثر ارزشمند 30 جلدی دانشنامه شعر مهدوی به کتابخانه مؤسسه معصومیه اهدا و کتاب 3 جلدی سریر سخن(ره‌توشه) برای مبلغین مجموعه در نظر گرفته شد.

#مرکز_نشر_هاجر
#ناشر_تخصصی_زن_و_خانواده
آدرس کانال ایتا
@hajarpub_ir
آدرس وبسایت

صفحه اصلیی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *