اخبار, وبلاگ

کتاب زینب زینت اندیشه، به چاپ سوم رسید

کتاب زینب زینت اندیشه، به چاپ سوم رسید.
به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، کتاب ارزشمند «زینب، زینت اندیشه» به قلم مرحومه فرشته قصاب برازجانی به چاپ سوم رسیده.
این کتاب که در رثای بانوی تراز اسلام، زینب کبری سلام الله علیها و با زبان و بیانی فاخر و ادبی نگاشته شده است، رسالت تاریخی حضرت را در عرصه های متفاوت به تصویر می کشد. بانویی که با کلام خود توانست واقعه عاشورا را تبیین نموده و از تحریف تاریخ جلوگیری کند و این پیام رسانی تا ابد الگویی باشد برای دفاع از حق و افشای حقیقت حتی در بدترین شرایط .

از سال شصت هجری تا کنون، پس از حادثه کربلا، در هر زمان و مکان از شخصیتی جلیل القدر، با عظمت و کم نظیر یاد می شود که کلام، سخن و پیامش به زیبایی هرچه تمام تر بر قله ی رفیع انسانیت، با عزت و سربلندی، استوار ایستاده است.
زنی صبور که رسالت تاریخی اش را به نیکوترین شکل به آیندگان انتقال داد و پیام رسانی اش، چراغی روشن فرا راه دیگران قرار گرفت تا به واسطه راهنما و راهبر بودنش از ناملایمات بگذرد و تسلیم نگردد.
زینب علیهاالسلام نامی آشنا برای همگان که با خردمندی و فرزانگی اش، عقیله بنی هاشم شد و با خطبه های کوبنده اش شمشیر و زبان علی علیه السلام. با منطق قوی و افشاگری دقیقش پیام رسان خون شهیدان کربلا شد.
کتاب زینب زینت اندیشه سبک زندگی نائبه الحسین علیهماالسلام از آغاز تا پرواز؛ کتابی در مورد زندگانی و شخصیت حضرت زینب علیهاالسلام است و نقش و رفتار و سبک زندگی ایشان را در لحظه به لحظه حادثه کربلا و روزهای اسارت بیان می دارد.

#کتاب_خوب_بخوانیم
#زینب_سلام_الله_علیها_زینت_اندیشه
#سبک_زندگی
#مرکز_نشر_هاجر
#ناشر_تخصصی_زن_و_خانواده
آدرس کانال ایتا
@hajarpub_ir
آدرس وبسایت

صفحه اصلیی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *