اخبار

فعالیت جهادی طلاب در مقابله با کرونا کتاب شد

فعالیت جهادی طلاب در مقابله با کرونا کتاب شد

? خانم سید تقیا، از تألیف دو کتاب با موضوع کرونا توسط مرکز نشر هاجر با عنوان «بیست منهای یک» و «ویروس تاجدار» خبر داد و افزود: کتاب ویروس تاجدار یک رمان با موضوع خاطرات جهادی طلاب است که بر اساس خاطرات فعالیت‌های جهادی طلاب در ایام کرونا تدوین شده است.

? مدیر محتوایی نشر هاجر با اشاره به فراخوان اردیبهشت ماه از طلاب برای ارسال خاطراتشان از فعالیت‌های جهادی دوران کرونا گفت: پس از اعلام فراخوان، ۱۶۴ خاطره از فعالیت‌های جهادی طلاب ارسال شد که علاوه بر برگزاری مسابقه، خاطرات برگزیده به آقای حسن شیردل نویسنده کشوری و از نویسندگان برتر دفاع مقدس سپرده شد تا بر اساس این خاطرات رمانی بنویسند که این رمان تحت عنوان ویروس تاجدار به زودی به چاپ می‌رسد.

? وی افزود: در کتاب بیست منهای یک، حدود یک سوم خاطراتی که قابلیت چاپ و نثر مناسبی داشتند، جمع آوری شده و در این کتاب به چاپ خواهد رسید.

? سید تقیا با بیان اینکه این دو کتاب در کمتر از یک ماه آینده به چاپ می‌رسد، افزود: تألیف کتاب به پایان رسیده است و پس از دریافت مجوزهای قانونی به چاپ می‌رسد.

? وی در خصوص اهداف چاپ این دو کتاب با موضوع کرونا تصریح کرد: هدف از چاپ این کتب، تحقق امر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر به تصویر کشیدن فعالیت جهادی طلاب و همچنین دیده شدن این فعالیت‌ها بود که با ایثارگری و فداکاری به مبارزه با ویروس کرونا اقدام و الگوسازی کردند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *