اخبار, نشر هاجر

کتاب قصه مهتاب به چاپ چهارم رسید

کتاب قصه مهتاب خاطرات بانوی مبارز سیده خدیجه مستعدی عربانی از مرکز نشر هاجر به چاپ چهارم رسید.

به گزارش روابط عمومی ،احمد شایان فر مدیرعامل مرکز نشر هاجر در مصاحبه با این مرکز بیان کرد: در تفکر اسلامی و به خصوص شیعی زنان عضو مهم تاثیرگذار جامعه و محور خانواده هستند و از دو مسیر در شکل گیری بنیان های اخلاقی و فکری جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی گفت: تاثیرگذاری زنان در پیروزی انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است، تاثیراتی که در تربیت فرزندان و روحیه بخشیدن به همسران خویش داشته اند و در میدان مبارزه حضور یافتند که تعدادی از آنان طعم شهادت را چشیده و عده ای دیگر با تن رنجیده از شکنجه های ساواک و عوامل شاه ، پیروزی انقلاب اسلامی را نظاره نمودند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر خاطر نشان کرد:کتاب قصه مهتاب روایت مبارزات یکی از بانوان مبارز مسلمان خانم خدیجه مستعدی عربانی با وجود کهولت سن و لطمات وارده در طول سالها تحمل حبس و شکنجه توانست گوشه هایی از زندگی پر مشقت خود را روایت نماید که این روایت  با نویسندگی سید ولی هاشمی به ثمر نشسته و مرکز نشر هاجر مبارزات این بانوی مبارز را در گوشه ای از تاریخ معاصرمیهن اسلامی ثبت کرده است که این کتاب در مدت 3ماه به چاپ چهارم رسید.

وی افزود:سختی های این بانوی مبارز تنها روزهای قبل از انقلاب را در بر نمی گیرد و در زمان سال های دفاع مقدس نیز گوشه ای دیگر از رشادت های بانوی مبارز مسلمان ایرانی را به تصویر کشیده است. او همچنین در کنار مبارزات خویش کمر همت به تربیت فرزندان می بندد.

وی  اظهار کرد:علاقمندان می توانند برای خرید این کتاب که انعکاس بخشی از زحمات این بانوی مکرمه است از سایت مرکز نشر هاجر ناشر تخصصی زن و خانواده https://hajarpub.ir/ و یا به صورت حضوری به آدرس شهر قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول، واحد 114مراجعه نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *