اخبار, نشر هاجر

برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در حوزه علمیه الزهرا (سلام الله علیها)زنجان

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در حوزه علمیه الزهرا (سلام الله علیها)استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، رقیه شیخ محمدی رابط خبری حوزه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) هیدج بیان کرد:نمایشگاهی در هفته پژوهش به همت معاونت پژوهش این واحد و با همکاری نشر هاجر در عرضه­ ی کتاب و محصولات فرهنگی در آذر ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه کتاب با حضور موسس محترم حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی، اساتید و طلاب این واحد روز 18 آذر ماه لغایت افتتاح شد و تا 29 آذر ماه با تمدید دو روزه و استقبال عموم به  کار خود پایان داد.

شیخ محمدی خاطرنشان کرد:حجت الاسلام و المسلمین صالحی  در حاشیه افتتاحیه  این نمایشگاه  ضمن بازدید از  غرفه های کتاب در بیاناتی درباره اهمیت و جایگاه کتاب وکتابخوانی گفت: آن چیزی که باعث ارتقا انسان می شود علم وعلم آموزی و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است و طلاب ملزم هستند با هدف جهاد تبیین خود را با سلاح مطالعه در برابر هجمه های امروز دشمنان تجهیز کنند و خانواده­ای متعالی تربیت و جامعه ای متعالی بسازند.

وی گفت :در این نمایشگاه که به عرضه بیش از 300 جلد کتاب با عناوین زن و خانواده، شهدا، کودک و نوجوان ، مباحث تربیتی بر پا شد، بخش ویژه با محوریت ترویج آثار و اندیشه­ های مقام معظم رهبری (مدظلله العالی ) به ارائه آثار ارزشمند ایشان دایر شد.

رابط خبری افزود:در مدت ده روز برپایی این نمایشگاه، تعدادی از مدارس شهر هیدج با حضور دانش آموزان خود از نمایشگاه بازدید کرده و به خرید کتاب اقدام نمودند. بازدید دانش آموزان و کادر فرهنگی مدارس ابتدایی مقطع اول و دوم دبستان نيايش، دبستان غیر دولتی کوشش، دبیرستان دوره اول پسرانه شهید یارقلی به همراه مسئولین مدرسه از جمله ین بازدیدها بودند.

شیخ محمدی بیان کرد:به علاوه عرضه محصولات فرهنگی و حمایت از نوشت افزار ایرانی در نمایشگاه با استقبال دانش آموزان همراه بود.

رابط خبری گفت:هم­چنین از این نمایشگاه کتاب که به صورت عمومی برگزار شده و به نهادهای مختلف فرهنگی اطلاع رسانی گردید، جمعی از بسیجیان پایگاههای بسیج خواهران شهر هیدج، بازدید اهالی فرهنگ و قرآن دوست نیز قابل توجه بود.

وی اظهار کرد:گفتنی است برپایی این نمایشگاه روز 29 آذر ماه به ایستگاه پایانی خود رسید و با همکاری طلاب و کادر این واحد به کار خود پایان داد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *