اخبار, نشر هاجر

ترویج و تشویق کتابخوانی در هفته کتاب

مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) استان خوزستان با همکاری مرکز نشر هاجر نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برپا کرد.

سیده حکیمه موسوی معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) در گفتگو با روابط عمومی مرکز نشر هاجر گفت نمایشگاه تخصصی کتاب با حضور نماینده موسس حوزه‌های علمیه شهرستان امیدیه استان خوزستان در ۲۴ آبان ماه در سالن مدرسه افتتاح گردید.

وی افزود: در مراسم افتتاحیه خلیلیان مدیر مدرسه منویاتی از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را که می‌فرمایند کتاب را در سبد خرید خانواده قرار دهید به ویژه طلاب چرا که یک طلبه باید با کتاب انس بگیرد اشاره کرد.

موسوی اظهار کرد: همچنین حسین‌زاده مدیر مدرسه علمیه مهدیه روایاتی را بنا بر ترویج و تشویق طلاب به کتاب و کتابخوانی و اهمیت مطالعه کتاب بیان نمود.

وی گفت: نمایشگاه از غرفه‌هایی با موضوعات قرآن ، ادعیه، احکام، شهدا، زن و خانواده ، سیاسی وکودک برای علاقمندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی برپا شد که غرفه شهدا مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

معاون پژوهش در پایان خاطرنشان کرد: در پایان مراسم نماینده موسس حوزه‌های علمیه شهرستان امیدیه و مسئول بنیاد مهدویت و مدیر دارالقرآن امام علی (علیه السلام) و کادر اساتید و طلاب مدرسه از نمایشگاه بازدید کردند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *