اخبار, وبلاگ

برگزاری مراسم قرعه کشی پویش کتابخوانی «از غدیر علوی تا اربعین حسینی» در مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده

برگزاری مراسم قرعه کشی پویش کتابخوانی «از غدیر علوی تا اربعین حسینی» در مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده

 

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، و همچنین شروع سال تحصیلی جدید، مراسم قرعه کشی پویش کتابخوانی از غدیر علوی تا اربعین حسینی با سه کتاب اعلام شده «تربیت توحیدی با روضه های حسینی»، «با همسرم به دور از تعارض»، «سیمای آرمانی بانوان طلبه» با مجموع تعداد۷۸۵ نفر شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، مراسم قرعه کشی این پویش کتابخوانی در واپسین روزهای شهریورماه ۱۴۰۱ در دفتر مدیرعامل مرکز نشر هاجر، در مجتمع ناشران، برگزار گردید. در این مراسم، که اطلاع رسانی آن از طریق پیام رسان ایتا به اطلاع مخاطبین رسید، ابتدا مدیرعامل مرکز نشر هاجر، ضمن تقدیر از شرکت کنندگان و همچنین عوامل برگزار کننده این پویش، به اهمیت کتاب و کتابخوانی و تقدیر از انجام چنین پویش هایی جهت ترویج امر کتابخوانی پرداختند.

ایشان همچنین تاکید کردند همکاری و تعامل با سایر موسسات همسو برای برگزاری پویش هایی اینچنین، می تواند نقش به سزایی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ایفا کرده و موجب هم افزایی هرچه بیشتر نهادها با یکدیگر گردد.

در ادامه مدیر روابط عمومی مرکز نشر هاجر به چگونگی برگزاری پویش، آمار شرکت کنندگان در هر عنوان کتاب و تعداد پاسخ های صحیح دریافت شده به شرح ذیل پرداختند:

تعداد کل پاسخ های دریافتی ۷۸۵ مورد بوده که از این میان ۴۰۵ پاسخ صحیح دریافت شده است.

  1. تربیت توحیدی ۳۵۸ نفر ؛ که ۲۴۲ نفر پاسخ صحیح را ارسال فرمودند.
  2. با همسرم به دور از تعارض ۲۷۵ نفر که ۶۴ نفر پاسخ صحیح را ارسال نمودند.
  3. سیمای آرمانی بانوان طلبه ۱۴۴ نفر که از این تعداد ۱۰۱ نفر پاسخ صحیح دادند.
  4. ۸ پاسخ نیز کامل نبوده و قابل پذیرش نبوده اند

در مجموع مبلغ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای جوایز در نظر گرفته شده بود که در قالب ۹ جایزه ۲۰۰۰٫۰۰۰ ریالی، در هرعنوان از کتاب های مشخص شده، سه نفر از شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح دادند به قید قرعه انتخاب شدند. و ۳ جایزه ۴۰۰۰٫۰۰۰ ریالی به قید قرعه از مجموع شرکت کنندگان پویش که پاسخ صحیح ارسال کرده اند، به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

اسامی برندگان از طریق لینک ذیل قابل مشاهده است

https://hajarpub.ir/?p=89328&preview=true

 

۳۱ شهریور ۱۴۰۱، روابط عمومی مرکز نشر هاجر، قم مقدسه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *