اخبار, وبلاگ

مصاحبه روابط عمومی مرکز نشر هاجر با معاون پژوهش حوزه های علمیه استان سمنان، سرکار خانم سالم

آشنایی با مرکز نشر هاجر برای معاونان و مدیران انگیزه بخش بود.
معاونت پژوهش استان سمنان، سرکار خانم سالم در مصاحبه ای با روابط عمومی مرکز نشر هاجر، از لزوم ایجاد ارتباط مستقیم بین استان ها و مرکز نشر هاجر و انگیزه بخشی این جلسات سخن گفت.
به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، سرکار خانم سالم در مصاحبه با روابط عمومی بیان کردند:
«با توجه به ارتباطاتی که قبلا با مرکز نشر هاجر داشتیم، شناخت نسبی و مناسبی از فعالیت ها داشتیم. و هدف ما از آوردن مدیران و معاونان مدارس علمیه، در چهار حیطه پژوهش، فرهنگی، آموزش و مالی به مرکز نشر هاجر آشنایی همه با این مرکز بود. تا تمام رسالت این مرکز که پوشش دهی حوزه های علمیه خواهران، در حیطه های متفاوتی، علاوه بر تامین کتابهای درسی است شاهد باشند. فعالیت هایی همچون بروز توانمندی و استعدادهای نویسندگی طلاب حوزه های علمیه به عنوان افراد فاخر جامعه که با انتشار کتب انها محقق می شود.»
ایشان همچنین بیان کردند «این بازدید ها ثمرات خوبی در اینده خواهد داشت. هدفمندی این مرکز و دیدن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این مرکز انگیزه های افراد را بالا خواهد برد و شاهد تحولات مثبت خواهیم بود.»
ایشان همچنین افزودند پاسخگویی مدیران نشر هاجر به سوالات پیش امده نیز بسیار مفید بوده و معاونین و مدیران مدارس استان اطلاعات و پاسخ سوالاتی را که نیاز داشتند در این جلسه دریافت نمودند. وجود راههای ارتباطی اعلام شده نیز برای تکمیل اطلاعات و اقدامات بسیار راهگشا و مثمر ثمر خواهد بود.

#مرکز_نشر_هاجر
#ناشر_تخصصی_زن_و_خانواده
آدرس کانال ایتا
@hajarpub_ir
آدرس وبسایت

صفحه اصلیی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *