اخبار

طرح حنانه از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها

با فرارسیدن ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مرکز نشرهاجر (ناشرتخصصی زن وخانواده ) همزمان با آغاز ایام فاطمیه طرح حنانه  را به عموم علاقه­ مندان مطالعه آثار فاطمی از طریق فروشگاه الکترونیک به نشانیhttps://hajarpub.ir/ عرضه می­نماید.

در این طرح که از روز شنبه 27 آذر ماه مصادف با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها  آغاز و تا روز میلاد با شکوه حضرت ادامه خواهد یافت، کتاب­هایی در موضوعات زن و خانواده، کودک و نوجوان و تازه های نشر هاجر با محوریت حضرت فاطمه سلام الله علیها و با عناوین دررالکلام فاطمی – فرهنگنامه فاطمی- مثل های قرآنی- سیما و سلوک قرآنی حضرت فاطمه علیهاالسلام-مهربان ترین مادر-قرآن و زنان اسوه-گل نیکوکاری و حضرت فاطمه سلام الله علیها در تفسیر روح البیان بروسوی عرضه می­گردد.

کتاب­های طرح حنانه  با 40 درصد تخفیف (20% تخفیف سایت + 20% یارانه) برای خریداران درنظر گرفته شده است. علاقمندان جهت بهره مندشدن از 20% یارانه خرید باید عدد 135 را به سامانه 100031015 پیامک نمایند.

شایسته توضیح است:

  • بخشی از فروش این طرح صرف ساخت صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در نجف اشرف می­شود.
  • کتاب­های خریداری شده به نشانی خریداران پست خواهد شد (نشانی مقصد به صورت دقیق به همراه کدپستی ثبت گردد تا خللی در ارسال به ­وجود نیاید.)
  • نظر به فرآیند آماده­سازی و ارسال سفارش­ها ، زمان دریافت بین 5 الی 8 روز کاری خواهد بود.
  • همکاران مرکز نشر هاجر از ساعت ۹ الی ۱۳ با شماره تلفن ۳۱۰۱۵ – ۰۲۵، داخلی۱ و ۳، آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی هستند.

امید است همچون گذشته بتوانیم از بستر فضای مجازی بهره برداری بهینه را به‌عمل‌ آورده و با حضور در این طرح معنوی، گامی بلند در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نیز برداریم.

علاقه مندان جهت ثبت سفارش میتوانند با کلیک کردن بر روی متن طرح حنانه درخواست خود را ثبت نمایند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *