اخبار

بسته خانواده ویژه ولادت حضرت زینب(س)

مرکز نشرهاجر(ناشرتخصصی زن وخانواده ) به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار طرحی با عنوان بسته خانواده برای عموم بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

این طرح با معرفی کتاب هایی با موضوع زن و خانواده ؛ کودک ونوجوان و تازه های نشر هاجرمعرفی شده است.

شروع طرح از روز جمعه 19 آذرماه مصادف با میلاد باسعادت عقیله بنی هاشم ، حضرت زینب سلام الله علیهما می باشد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

دراین طرح 30 درصد تخفیف برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.

درصورتی که شخصی کل بسته خانواده را که شامل 5 عنوان زینب زینت اندیشه ، منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب(س)،روش فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن،تبلیغ دین درفضای مجازی و حضرت زینب(س) مجموعه اسوه های بصیرت را درخواست داشته باشد ، هزینه پست رایگان می باشد.علاقمندان جهت بهره مندشدن از یارانه پست رایگان، عدد 69 را به سامانه 100031015 پیامک نمایند.

شایان ذکر است بخشی از عائدی این طرح بابت بازسازی حرم مطهر حضرت زینب(س) و درمان بیماران مبتلا به امراض خاص می باشد.

کتاب ها به نشانی خریداران پست خواهد شد(نشانی مقصد به صورت دقیق به همراه کدپستی ثبت گردد تا خللی درارسال بوجود نیاید.)

نظر به فرآیند آماده سازی و ارسال سفارش ها ، زمان دریافت بین 5 الی 8 روز کاری خواهد بود.

همکاران مرکز نشر هاجر از ساعت ۹ الی ۱۳ با شماره تلفن ۳۱۰۱۵ – ۰۲۵، داخلی۱ و ۳، آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی شما هستند.

امید است همچون گذشته بتوانیم از بستر فضای مجازی بهره برداری بهینه را به‌عمل‌ آورده و گامی بلند در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برداشته و با حضور سبز شما علاقمندان به فرهنگ کتاب و مطالعه در این طرح معنوی و انسان دوستانه، باقیات و صالحاتی را اندوخته قبروقیامت خود داشته باشیم.

علاقه مندان جهت ثبت سفارش میتوانند با کلیک کردن بر روی متن بسته خانواده ویژه ولادت حضرت زینب(س) درخواست خود را ثبت نمایند.

منتظر حضور سبز شما هستیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *