اخبار

هشتمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه مدارس علمیه خواهران

مرکز نشر هاجر (ناشر تخصصی زن و خانواده) با همکاری معاونت پژوهش حوزه­ های علمیه خواهران، هشتمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه مدارس علمیه خواهران  را با شعار کتابخوانان، آئینه داران پژوهش به صورت مجازی از «هفته کتاب و کتاب‌خوانی» تا «هفته پژوهش» برگزار می‌نماید.

نظر به محدودیت­های این ایام و عدم حضور اکثریت طلاب در مدارس علمیه، اين دوره از نمایشگاه به‌صورت فروش اینترنتی، در پایگاه اطلاع رسانی مرکز نشر هاجر به نشانی hajarpub.ir برگزار می­ شود.

در این نمایشگاه، علاوه بر تخفیف‌های کتاب­ در فروشگاه اينترنتي که بین 10 تا 30 درصد است، 20 درصد نیز یارانه خرید کتاب (تا سقف 2 میلیون ریال)، به طلاب، اساتید، کتابداران وکارکنان مدارس علمیه اهدا خواهد گردید.

در ضمن برای مساعدت بیشتر به خریداران، بخشی از هزینه پست به مبلغ 50 هزار ریال نیز توسط نشر هاجر پرداخت می­گردد.

هرچند، برپایی نمایشگاه حضوری و تورق کتاب­ها به ­وسیله خوانندگان و کتاب دوستان، شور و شوق دیگری دارد ولی فروش اینترنتی کتاب نیز محاسنی هم چون موراد زیر را در بر دارد:

  • سهولت و گستردگی در دسترسی؛
  • تنوع آثار با موضوعات مختلف (عرضه بيش از 3700 عنوان)؛
  • امکان مقایسه قیمت کتاب با سایر فروشگاه های اینترنتی؛
  • دریافت آثار در نشانی مورد نظر خریدار

شیوه و نكات خرید از فروشگاه اينترنتی:

  1. به طلاب، اساتید و دانش آموختگان محترم از طرق مختلف، از جمله ارسال پوستر نمایشگاه (پیوست) در پیام ­رسان­های اجتماعی، سایت و … اطلاع‌رسانی شود؛
  2. فرصت استفاده از یارانه خرید کتاب در این نمایشگاه تا تاریخ 1400/09/30 است؛
  3. متقاضیان دریافت یارانه و هزینه پست باید نام و نام خانوادگی به همراه کدملی خویش را به سامانه ۱۰۰۰۳۱۰۱۵ ارسال نمایند.  حداکثر ۲۴ ساعت پس از ارسال كد دريافت يارانه برای متقاضی پيامک خواهد شد.
  4. یارانه فقط در یک نوبت خرید کتاب فعال می­شود. طلاب، اساتید، کتابداران و کارکنان محترم دقت فرمايند که در همان نوبت اول تمامی کتاب­های مورد نظر را خریداری نمایند؛
  5. سقف خريد با بن يارانه كتاب 200 هزار تومان است و به خريدهاي بيشتر از اين مبلغ فقط تخفيف سايت تعلق مي­گيرد؛
  6. نظر به نوسانات بازار کتاب، احتمال تغییر قیمت و یا عدم موجود بودن برخی از کتاب­ها وجود دارد که در این صورت همکاران مركز نشر هاجر با شما تماس خواهند گرفت؛
  7. پرداخت اينترنتی كل مبلغ كتاب­ها پس از كسر تخفيف و یارانه، از درگاه بانکی سايت انجام خواهد پذيرفت؛
  8. جهت مشاهده و دریافت راهنمای خرید از سایت مرکز نشر هاجر بر روی تصویر مقابل کلیک نمایید؛ راهنمای خرید از سایت
  9. کتاب­ها به نشانی خریداران پست می­گردد (نشانی مقصد به صورت دقيق همراه کدپستی ثبت گردد تا خللی در ارسال به­ وجود نیاید)؛
  10. نظر به فرايند آماده سازی و ارسال كتاب ­ها، زمان دريافت بين 10 تا 15 روز كاری خواهد بود؛

 

همکاران مرکز نشر هاجر از ساعت 9 الی 13 با شماره تلفن 31015 – 025، داخلی1 و 3، آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی هستند.

 

امید است همچون گذشته با همکاری مدیران و معاونان محترم استانی و مدارس علمیه، بتوانیم از بستر فضای مجازی بهره برداری بهینه را به‌عمل‌ آورده و گامی بلند در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برداریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *