تازه های نشر زن و خانواده

پاسخ به شبهات دینی جوانان

هنگام برخورد با شبهه ها چه باید کرد؟ هنگامی که دچار یک بیماری می شویم، چه می کنیم؟ مواجهه با شبهه نیز دقیقا مانند رویارویی با بیماری است. هنگام بروز بیماری، اعضای بدن نمی توانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند؛ هنگام برخورد با شبهه نیز ممکن است درباره وظایف دینی خود سست شویم. هنگام بیماری، عاقلانه ترین کار مراجعه به متخصص است؛ هنگام برخورد با شبهه نیز بهترین کار مراجعه به کارشناسان دینی یا مطالعه کتاب هایی است که در این زمینه نوشته شده است.

ممکن است بپرسید ما هر روز با ده ها شبهه از طریق فضای مجازی و … برخورد می کنیم و فرصت کافی برای یافتن پاسخ آنها را نداریم، در این صورت چه باید کرد؟ در پاسخ باید دانست شبهه ها تمامی ندارند و هر روز با صورتی جدید و قالبی نو پدیدار می شوند؛ اما بیشتر آن ها محتوای جدیدی ندارند؛ بنابراین پس از دانستن یک پاسخ مستدل درباره آن موضوع دینی و آموختن شیوه های پاسخ گویی، خود می توانید بیشتر شبهه هایی را که درباره آن موضوع مطرح می شود، حل کنید و دیگران را نیز از آسیب آن ها حفظ نمایید.

 

در این کتاب کوشیده ایم بعضی از شبهه هایی را که در فضای جامعه انتشار یافته است، به صورت خلاصه و متناسب با سنین آغاز جوانی پاسخ دهیم.

اين كتاب توسط انتشارات زمزم هدايت به چاپ رسيده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *