34مین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران, اخبار

پنجمین صفحه از دفتر سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

پنجمین صفحه از دفتر سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درحالی امروز گشوده می‌شود که مسئولان ستاد برگزاری برنامه‌های متنوع را برای مخاطبان تدارک دیده‌‌‌اند.

پنجمین روز از دفتر سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب درحالی آغاز می‌شود که براساس برنامه‌های تدارک دیده شده ستاد برگزاری این نمایشگاه چندین نشست تخصصی و عمومی در کنار برنامه‌های جانبی متنوع برای مخاطبان نمایشگاه تدارک دیده شده است.

براساس برنامه‌های تدوین شده برای پنجمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب در کوشک کتاب (سرای اصلی اهلی قلم) شامل نشست «فرهنگ عمومی، کتاب و زنجیره محصولات فرهنگی» و نقد و بررسی کتاب «خزندگان ایران» است که به ترتیب ساعت 10:30 و 14 تشکیل می‌شود. همچنین متن‌خوانی حامد عسگری ساعت 16 و نقد و بررسی کتاب «عزیز زیبای من» ساعت 17 انجام می‌شود.

علاوه بر این، برنامه تحلیل تازه‌های نشر در حوزه زنان و خانواده به همراه رونمایی از پوستر همایش بین‌المللی «خانواده مقاوم: چالش‌های اخلاقی در جهان متحول» ساعت 18 با حضور یاسر احمدوند؛ رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا زیبایی‌نژاد؛ رئیس پژوهشکده زن و خانواده، محمدتقی کرمی؛ ‌استاد دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر زهرا شریف برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *