34مین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران, اخبار

فرصت خرید کتب درسی در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تخفیف ویژه

مدیرعامل نشر هاجر مرکز تخصصی زن و خانواده از فرصت خرید کتب درسی در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تخفیف ویژه خبر داد.

 

احمد شایانفر در مصاحبه ای با روابط عمومی نشر هاجر بیان کرد: سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 20 تا 30 اردیبهشت‌ماه با شعار«آینده خواندنی‌ست» در مصلی بزرگ تهران به دو شکل حضوری(مصلی بزرگ تهران) و مجازی (آدرسketab.ir) برگزار خواهد شد. در همین راستا اطلاعات طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران جهت بهره مندی از یارانه خرید کتاب از سوی مرکز محترم برنامه ریزی و نظارت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال گردیده است.

?وی افزود: تخصیص یارانه کتاب برای خریدهای حضوری و غیر حضوری است و ثبت نام اختصاص بن اینترنتی از روز 17 اردیبهشت ماه آغاز و تا زمانی که اعتبار یارانه موجود باشد، ادامه خواهد داشت. با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده‌اند و پس از تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود.

?مدیرعامل نشر هاجر همچنین اضافه کرد : یارانه اعتباری خرید اساتید 7.000.000ریال که مبلغ 3.500.000ریال پرداختی فرد است. یارانه اعتباری طلاب 6.000.00 ریال است که 3.600.000ریال پرداختی فرد است و مابقی به عنوان یارانه پرداخت می گردد.

?یارانه خرید کتاب به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. بنابراین برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب، هنگام خرید کتاب محاسبه و پرداخت خواهد شد. هر کد ملی، تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه خرید کتاب است. (هنگام ثبت‌نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و در اختیار شخص ثبت‌نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.
طلاب و اساتيد محترم جهت اطلاع از اخبار سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عدد 34 را به شماره 100031015 ارسال نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *