اخبار, وبلاگ

دیدار مدیریت حوزه های علمیه استان سمنان از مرکز نشر هاجر

?دیدار مدیریت حوزه های علمیه استان سمنان از مرکز نشر هاجر

?مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده، میزبان مدیریت حوزه های علمیه استان سمنان،جناب حجه الاسلام و المسلمین نجم و همراهان ایشان بود.

?به گزارش روابط عمومی، روز چهارشنبه 25/03/1401 جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای مهدی نجم به همراه مسئول دفتر و رئیس سازماندهی و نظارت استان، با مدیرعامل و کارکنان مرکز نشر هاجر دیداری داشتند.
در این دیدار، بعد از گفتگو درباره پیشینه همکاری استان و مرکز نشر، درباره ی زمینه های همکاری مشترک گفتگو شد.

?مدیرعامل نشر هاجر به شرح فعالیت های این مرکز در راستای رشد طلاب، از جمله حمایت از کارهای پزوهشی طلاب، پرورش استعدادهای طلاب در راستای تولیدات پژوهشی، کمک به مدارس برای چاپ نشریات علمی و… پرداخته و استان سمنان را از استان های فعال در زمینه پژوهش دانست.

?در ادامه مسئول دفتر مرکز مدیریت استان سمنان، جناب آقای جلالی شاهرودی به ذکر نکاتی درباره کارهای پژوهشی صورت گرفته در مدارس استان، و همجنین کتاب های درسی پرداختند.
رئیس سازماندهی و نظارت استان سمنان، سرکار خانم نظری فرد نیز به کتب چاپ شده طلاب استان سمنان توسط نشر هاجر اشاره فرمودند و خواستار تداوم این روال و پیگیری آثار ارسال شده قبلی شدند. لازم به ذکر است تاکنون 5 اثر از طلاب سمنان «سازوکار حکومت اسلامی؛مدیریت کلام؛ تأثير قرآن و حديث در غزلهاي عرفاني حافظ؛ تیپ شناسی اجتماعی قوم بنی اسرائیل و کتاب تربیت توحیدی باروضه های حسینی» توسط مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است.

پس از گفتگوها و طرح نکات لازم، بازدیدی از فروشگاه زن و خانواده صورت گرفت و کتبی نیز به میهمانان گرامی اهدا شد.

#مرکز_نشر_هاجر
#ناشر_تخصصی_زن_و_خانواده
آدرس کانال ایتا
@hajarpub_ir
آدرس وبسایت

صفحه اصلیی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *