اخبار

راه اندازی بخش بین الملل و همچنین شناسایی و تقویت بانوان نویسنده در راس برنامه های 1401 مرکز نشر هاجر خواهد بود.

راه اندازی بخش بین الملل و همچنین شناسایی و تقویت بانوان نویسنده در راس برنامه های 1401 مرکز نشر هاجر خواهد بود.

روابط عمومی مرکز نشر هاجر / مدیرعامل مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده در بیان برنامه های آتی این مرکز گفت: در جهت توسعه تعاملات و اثربخشی فراحوزوی و جریان سازی، راه اندازی بخش بین الملل برای این مرکز پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

به گزارش مسئول روابط عمومی نشر هاجر ، احمد شایانفر، مدیرعامل مرکز نشر هاجر، ضمن آرزوی قبولی طاعات همه ی مسلمانان در ماه مبارک رمضان ، فعالیت های آتی برنامه ریزی شده در مرکز نشر هاجر را مطرح نمود.

وی بعد از بیان اهمیت راه اندازی و تعاملات در بخش بین الملل، از تقویت بانوان نویسنده به ویژه طلابی که در عرصه زن و خانواده فعالیت می کنند  نیز سخن گفت. و  با ارائه اماری از اثار با موضوع زن و خانواده  که توسط این مرکز چاپ شده، اظهار داشت: ظرفیت بانوان به ویژه طلاب در عرصه پژوهش های مرتبط با خودشان، بسیار بالا بوده و ما در سال پیش رو در نظر داریم برای شناسایی و معرفی طلاب مستعد گام برداشته و طلاب نویسنده را برای تدوین آثار فاخر یاری نماییم و برای نشر آثار نیز ارائه تسهیلات در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل نشر هاجر تصریح کرد: از جمله فعالیت های مهم که برای امسال در نظر گرفته شده است، ارائه موضوعات مورد نظر برای فعالیت های پژوهشی بانوان خواهد بود. همچنین برگزاری مرحله دوم از  فراخوان کتابانو مد نظر است که  برای شناسایی بانوان طلبه و بروز و ظهور استعدادهای انان، قدمی موثر محسوب می شود.

وی افزود مخاطبان می توانند برای آگاهی از فعالیت های این مرکز، از طریق کانال ایتای مرکز نشر هاجر به آدرس @hajarpub_ir و همچنین سایت مرکز نشر هاجر به ادرس https://hajarpub.ir/ با ما در ارتباط بوده و از اخرین اخبار و برنامه ها مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *