اخبار

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم از مرکز نشر هاجر (ناشر تخصی زن و خانواده) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرکز نشر هاجر، حجت الاسلام والمسلمین عشرتی، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم به همراه معاونان آموزشی و پژوهشی از مرکز نشر هاجر بازدید و در جریان فعالیت‌های این انتشارات قرار گرفت.

در این بازدید آقای احمد شایانفر، مدیر عامل مرکز نشر هاجر با اشاره به فعالیت‌های این مرکز، اظهار داشت: تأمین کتاب‌های درسی طلاب از طریق چاپ و خرید با ۸۸۰ عنوان در شمارگان ۲ میلیون و ۹۵۶ هزار نسخه، افتخاری است که نصیب این انتشارات شده است.

وی با بیان اینکه مرکز نشر هاجر به صورت ویژه از طلاب و اساتید حوزه‌ خواهران در کنار چاپ کتاب درسی حمایت کرده است، افزود: تاکنون ۱۸۰ اثر علمی، ادبی و فرهنگی طلاب به چاپ رسیده است.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر از دیگر اقدامات حمایتی این انتشارات را برپایی و حضور در بیش از ۱۵۰ نمایشگاه کتاب، مساعدت در تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه، راه‌اندازی واحد مشاوره در امور چاپ و نشر و عرضه تعدادی از کتاب‌های درسی به صورت الکترونیک عنوان کرد.

آقای شایانفر خاطرنشان کرد: نشر هاجر در طول ۳ سال گذشته حرکت به سمت تخصصی شدن در چاپ و عرضه کتاب‌های زن و خانواده را آغاز کرده و در این مسیر، علاوه بر حمایت ویژه از چاپ آثار زن و خانواده به ایجاد و توسعه فروشگاه الکترونیک با عرضه ۳۷۰۰ عنوان کتاب همت گمارده است که این حرکت در راستای تسهیل خدمت‌رسانی به عموم علاقه‌مندان کتاب و مطالعه و به ویژه طلاب شهرهای دور و نزدیک به قم است.

وی بیان داشت: بالا بودن بهای کاغذ و هزینه‌های چاپ و نشر و افزایش قیمت کتاب از جمله مسائلی بود که ما را بر آن داشت تا نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور و همچنین پیشنهاد کار مشارکتی با حوزه‌های سراسر کشور و مؤسسات علمی اقدام کنیم تا خدمت مفیدی به طلاب ارائه دهیم.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین عشرتی ضمن بازید از فروشگاه نشر هاجر (ناشر تخصصی زن و خانواده) از زحمات مرکز نشر هاجر تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *