اخبار

نخستین کتاب مرکز نشر هاجر به زبان اسپانیایی منتشر شد

نخستین کتاب مرکز نشر هاجر به زبان اسپانیایی منتشر شد.
کتاب «آموزش نماز به زبان اسپانیایی» که به وسیله سرکار خانم زهره رحمانی به زبان اسپانیایی ترجمه شده با همت مرکز نشر هاجر به زیور طبع آراسته گردید. اين اثر به ترجمه مبحث نماز با شرح تفصيلي انواع نماز، واجبات و مستحبات نماز، شرايط زمان، لباس و مكان جهت اداي نماز بر اساس كتاب آموزش فقه محمد حسين فلاح زاده پرداخته است.
این اثر که آموزش نماز به عنوان كاربردي ترين مسئله فقهي را با ادبياتي ساده و قابل فهم بیان کرده برای هر تازه مسلمان اسپانيايي زبان بسیار کاربردی است به گونه ای که به صورت روزانه با این مباحث سرو كار دارد.
مترجم کتاب خانم زهره رحمانی در توضیح چگونگی شکل گیری این موضوع برای ترجمه می گوید: «موضوع آموزش نماز به زبان اسپانيايي براي اولين بار به عنوان موضوع پايان نامه سطح 3 رشته فقه و اصول در مركز آموزش هاي غير حضوري حوزه خواهران قم به تصويب رسيد و به مدد الهي و حمايت هاي بي دريغ مسئولين و راهنمايي اساتيد بزرگوار در جلسه دفاعيه به كسب نمره عالي نائل شد و براي نشر و استفاده بيشتر در قالب كتاب چاپ شد.»
علاقه مندان برای تهیه این کتاب به سایت https://hajarpub.ir یا فروشگاه مرکز نشرهاجر واقع در مجتمع ناشران واحد 114 مراجعه فرمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *