تازه های نشر زن و خانواده

تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی نوشته‌ی امیر قنبری با ایجاد نگرشی تازه در روابط زناشویی به شما کمک می‌کند تا مسائل و مشکلات گوناگون خود را به راحتی با همسرتان در میان گذاشته و حل و فصل نمایید.

درباره کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی:

شما به عنوان یک زن این نکته مهم را باید بدانید که در رفتار بیشتر مردان، عمدی وجود ندارد بلکه عدم آگاهی و وجود یک سری باورهای نادرست در عُرف است که باعث خیلی از مشکلات می‌شود؛ به همین خاطر امیر قنبری این کتاب را به رشته‌ی تحریر درآورده تا شما با بهره‌گیری درست از راهکارهایش در کمال آرامش و احترام در محیط خانه بتوانید مشکلاتتان را حل نمایید، به راحتی نیازهایتان را مطرح کنید و با موافقت همسرتان روبه‌رو شوید.

بدون شک برجسته‌ترین ویژگی این کتاب برای اولین بار در ایران بودنش است. قبل از این نویسندگان دیگری نیز در این حوزه فعالیت‌هایی انجام داده‌اند اما هیچ‌کدام به این صورت تکنیک‌محور و مختص ارتباط زناشویی دسته بندی نشده‌اند. این کتاب با راهکار‌هایی 100 درصد کاربردی روش‌هایی را ارائه می‌دهد که بارها و بارها توسط بانوان همین مرز و بوم مورد آزمایش قرار گرفته است. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این کتاب دستورالعمل‌های آخر هر بخش خواهد بود، شما می‌توانید فقط با انجام همان‌ها زندگی‌تان را دگرگون کنید.

این کتاب توسط انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *