تازه های نشر زن و خانواده

بانوان مبلغ از افراط و تفریط بپرهیزند/لزوم مطالعه کتب مرجع در زمینه واقعه عاشورا

بانوی مبلغ:

بانوان مبلغ از افراط و تفریط بپرهیزند/لزوم مطالعه کتب مرجع در زمینه واقعه عاشورا

بانوان مبلغ از افراط و تفریط بپرهیزند/لزوم مطالعه کتب مرجع در زمینه واقعه عاشورا

بانوی مبلغ با تاکید بر اینکه بانوان مبلغ در سخنرانی های خود باید حد اعتدال را رعایت و همه سخنان خود را نیز با مطالعه قبلی مطرح کنند، افزود: چنانچه بانوان مبلغ در زمینه مطالعه برنامه ریزی لازم را داشته باشند، هیچ گاه در سخنرانی خود دچار افراط و تفریط نمی شوند.

خانم فريبا فرجي در گفت و گو با خبرگزاري كوثر در خصوص هدف از تبليغ در ماه محرم افزود: زمينه روحي و ذهني مخاطب در ماه محرم بيشتر است بنابرين مي توان در اين ماه تاثيرگذاري بيشتري بر روي مخاطب داشت.
وي در خصوص فعاليت هاي تبليغي خود افزود: از سال 1386 فعاليت تبليغي خود را ابتدا با تدريس روان خواني و حفظ قرآن به مدت دو سال انجام دادم، سپس به پاسخگويي به احكام و سوالات شرعي و اعتقادي و سرانجام به سخنراني پرداختم و از سال 1390 نيز فعاليت خود را بر روي دانشگاه بوعلي همدان متمركز كردم.
اين بانوي مبلغ با بيان اينكه بانوان مبلغ مي توانند تاثيرات بسياري بر روي جامعه بانوان داشته باشند،‌ تصريح كرد: زنان با مشاهده بانوان مبلغ اعتماد به نفس بيشتري بدست مي آورند و همچنين بانوان مبلغ مي توانند الگوي مناسبي براي ساير بانوان باشند.
وی با تاکید بر اینکه بانوان مبلغ در سخنرانی های خود باید حد اعتدال را رعایت و همه سخنان خود را نیز با مطالعه قبلی مطرح کنند، افزود: چنانچه بانوان مبلغ در زمینه مطالعه برنامه ریزی لازم را داشته باشند، هیچ گاه در سخنرانی خود دچار افراط و تفریط نمی شوند.
فرجی بیان کرد: برخی از دانشجویان دانشگاه بوعلی دچار شبهاتی در خصوص واقعه عاشورا و نقش امام حسین(ع) شده بودند که برای آنها در زمینه آغاز واقعه عاشورا در دوران معاصر و دوران تکنولوژی و اینکه چه کاربردی دارند سخنانی مطرح کردم که موجب ایجاد تحول در این دانشجویان شد.
مسئول واحد خواهران نهاد رهبری گفت: مبلغان باید برای پاسخگویی به شبهات،‌ کتاب های مادر و مرجع را در زمینه واقعه عاشورا مطالعه کنند تا بتوانند بر اساس آن به شبهات مطرح شده از سوی جوانان پاسخی مناسب ارائه دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *