اخبار, وبلاگ

راه اندازی فروشگاه تخصصی زن و خانواده توسط نشر هاجر

شایانفر خبر داد؛

راه اندازی فروشگاه تخصصی زنان و خانواده توسط مرکز نشر هاجر
مدیر نشر هاجر از راه اندازی فروشگاه کتاب در حوزه تخصصی زن و خانواده خبر داد و گفت: در این فروشگاه بیش از 800 عنوان کتاب در این زمینه جمع آوری شده که به زودی به 2000 عنوان کتاب خواهد رسید.
احمد شایانفر مدیر نشر هاجر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به بیان اقدامات مرکز نشر هاجر در سال جدید پرداخت و گفت: مرکز نشر هاجر، انتشارات تخصصی در حوزه زن و خانواده است.
شایانفر از راه اندازی فروشگاه کتاب در حوزه تخصصی زن و خانواده توسط مرکز نشر هاجر خبر داد و گفت: در این فروشگاه تمام کتاب ها از مؤلفان و ناشران مطرح حوزه زنان و خانواده جمع آوری شده و در دسترس مخاطبان و علاقه مندان قرار داده شده است.
 شایانفر بیان کرد: در فروشگاه مرکز نشر هاجر بیش از 800 عنوان کتاب در موضوعات تربیت کودک، مشکلات زناشویی، همسرداری، معیارهای انتخاب همسر، ازدواج آسان، تنظیم خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانواده، روابط عاطفی زوجین در خانواده، اخلاق در خانواده و جایگاه زن در خانواده جمع آوری شده که به زودی این تعداد به 2000 عنوان کتاب در این زمینه خواهد رسید.
مدیرمرکز نشر هاجر بیان کرد: مرکز نشر هاجر با بیش از 15 ناشر همچون: بوستان کتاب، اسراء، نشر معارف ، خادم الرضا(ع)، اخلاق، بسیج دانشگاه امام صادق(ع)، دارالعلم، مؤسسه امام خمینی(ره)، مرکز مشاوره ماواء، انتشارات جامعة المصطفی و جامعة الزهرا(س) همکاری دارد و آثار آنها در فروشگاه نشر هاجر عرضه می شود.
شایانفر ابراز کرد: علاقه مندان می توانند برای دسترسی بدین کتاب ها به مجتمع ناشران طبقه اول واحد 113 و 114 مراجعه کنند و از تخفیف ها و طرح های ویژه در این فروشگاه بهره مند شوند.
شایانفر با بیان اینکه آثار مختلفی از طریق فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر عرضه می شود، گفت: این فروشگاه شامل بیش از 2700 عنوان کتاب در موضوعات مختلف و بخش ویژه زن و خانواده است.
مدیر مرکز نشر هاجر بیان کرد: علاقمندان به فرهنگ مطالعه می توانند کتاب های مورد نیاز خود را از طریق آدرس www.hajarpub.ir با تخفیفات ویژه تهیه کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *