دسته‌بندی نشده

کتاب تربیت توحیدی با روضه های حسینی رونمایی شد

آئین رونمای کتاب «تربیت توحیدی با روضه های حسینی» به قلم خانم سمیه ابوترابی یکی از طلبه های استان سمنان در مدرسه حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شاهرود به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، تقارن با هفته پژوهش از کتاب تربیت توحیدی با روضه های حسینی طی همایش استانی باشکوهی با موضوع «رونق تولید در گام دوم انقلاب» با حضور مدیران محترم استانی و شهردار محترم منطقه و معاون دفتر دار امام جمعه شاهرود و حضور مدیران ادارات و دانشگاهها و حوزوات علمیه خواهر و برادر استان و همچنین مؤسس فقید مدرسه حوزه علمیه خواهران امام جعفر صادق علیه السلام شاهرود، جناب حجت الاسلام و المسلمین اشرفی رونمایی شد.

در بخشی از این همایش، مدیر امور محتوایی مرکز نشر هاجر، ابتدا از شروع طرح فراخوان بزرگ کتابانو با هدف شناسایی نویسنده های طلاب خواهر و دیگر فعالیت های این مرکز در زمینه زن و خانواده و استقبال و مساعدت در جهت کمک به ترویج امر نویسندگی برای علاقه مندان به خلق آثار خبرداد، وی بعد از صحبت های نویسنده محترم به انجام آئین رونمایی پرداخت.

مرکزنشرهاجر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتابهایی از آثار صاحب قلمان استان سمنان، منتشر شده توسط این مرکز به همراه بن تخفیف خرید کتاب از «اپلیکشن مَدرس» و سایت «نشر هاجر» به مدعوین محترم اهداء نمود.

خانم سمیه ابوترابی نویسنده کتاب فوق الذکر گقت: خودم علاقه بسیار زیادی جهت فعالیت در حوزه سیدالشهدا علیه السلام داشتم. ابتدا با کمبود منابع مواجه شدم و سختی های بسیاری متحمل شدم.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از دفاع پایان نامه ام در مدرسه حوزه علمیه امام حعفر صادق علیه السلام، با جناب آقای دکتر عباسی آشنا شدم و توانستم با کمک ایشان اصلاحاتی در روش و ساختار و حتی در محتوای مطالب نوشته شده انجام دهم و آن را تبدیل به کتاب کنم و زحمت چاپ و انتشار اثر را به مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده بدهم.

در انتهای مراسم تجلیلی از پژوهشگران برتر توسط مرکز نشر هاجر و مدرسه حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام با اهدای جوایزی صورت گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *