اخبار, نشر هاجر

برگزاری نهمین دوره نمایشگاه های تخصصی کتاب درمدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها دهدشت


مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه کتاب ویژه هفته پژوهش برگزارکرد.

برمو معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) اظهار کرد:نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب زیر نظر نشر هاجر و با همکاری واحد پژوهش مدرسه علمیه مورخ بیستم آذر ماه برگزار شد .

وی افزود:این نمایشگاه که با هدف آگاهی عموم بانوان از موضوعات مختلف کتاب ها و همچنین معرفی کتاب های تاثیر گذار در زندگی انسان در مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) در شهر دهدشت دایر شد، با تعداد 311 عنوان کتاب در سه بخش زن و خانواده ، کودک و نوجوان و بخش ویژه تبلیغ به مدت ده روز میزبان مخاطبان بوده است، که مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت. از جمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه قشر طلاب ،دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم بودند.

وی گفت: علاوه بر اینکه در خود مدرسه علمیه نمایشگاه برپا بوده است در روز جمعه در مصلی نماز جمعه نیز غرفه ای جهت عرضه کتاب ها ی نمایشگاه اختصاص داده شد و از ساعات ابتدایی ورود نمازگزاران به مصلی تا پایان نماز جمعه میزبان علاقمندان به کتاب بوده است .

معاون پژوهش خاطرنشان کرد:در این نمایشگاه از طرف نشر هاجر کتاب ها با 25 ، 35 و 45 درصد تخفیف عرضه شد .

برمو افزود:از پرفروش ترین کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه می توان به آثار رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که استقبال پرشور اقشار مختلف را به همراه داشت.

وی بیان کرد:یکی از اعتراضات کتاب خوانان و کتاب دوستان قیمت بالای بعضی از کتاب ها بوده است . که امیدواریم در این مورد چاره ای اندیشیده شود.

معاون پژوهش در پایان گفت:در پایان تقدیر و تشکر فراوان داریم از مرکز نشر هاجر که فرصت برگزاری چنین نمایشگاهی را در اختیار مدارس قرار دادند تا مخاطبان کتاب دسترسی آسانتری جهت تهیه کتب مورد استفاده خود داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *