اخبار, نشر هاجر

نشست پژوهشی با عنوان تاثیر هوش مصنوعی در نمایشگاه تخصصی کتاب

نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب مدارس علمیه خواهران با همکاری مرکز نشر هاجر در مدرسه علمیه فاطمیه(س) ابهر استان زنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر،عقیلی معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(سلام الله علیها) بیان کرد: نمایشگاه تخصصی کتاب در هفته پژوهش از تاریخ 28 آذرماه آغاز و تا تاریخ ۵ دی ماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ در کتابخانه این مدرسه برای بازدید طلاب و عموم مردم برپا گردید.
وی افزود: افتتاح این نمایشگاه در ۲۸ آذر ماه توسط مدیر محترم مدرسه سرکار خانم موثق و با حضور طلاب و اساتید صورت گرفت.
عقیلی بیان کرد: در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه ، نشست پژوهشی با عنوان تاثیر هوش مصنوعی در علوم اسلامی برگزار شد.هدف از افتتاح این نمایشگاه معرفی تازه های نشر و خرید کتاب با تخفیف و بن کتاب و آوردن کتاب به سبد خرید طلاب بود.

معاون پژوهش افزود: این نمایشگاه شامل غرفه کودکان،شهدا،مقام معظم رهبری،سیاسی ،زن و خانواده بود وکتابهایی با موضوعات رهبری ،تبلیغ، علوم سیاسی،علوم اجتماعی، زن و خانواده، دفاع مقدس ،کودک و شهدا مورد بازدید طلاب و عموم و علاقمندان به عرصه کتاب و کتابخوانی عرضه شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه مورد استقبال طلاب،اساتید، بسیجیان و مربیان طرح صالحین و تعدادی از دبیران دبیرستان قرار گرفت.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *