اخبار, نشر هاجر

روی آوردن به تکنولوژی و تکنیک‌های چاپ بسیار در فضای نشر موثر است

مدیر حوزه هنری مرکز نشر هاجر در بازدید مدیران و معاونین پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت:هویت بصری در فضای گرافیک محیطی و فضای نمایشگاه‌ها در رونمایی آثار جدید و در پوسترهای برگزاری نمایشگاه کتاب در هفته کتاب تا هفته پژوهش در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و ٣۶مراکز استان استفاده و تامین گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر ابراهیمی مدیر حوزه هنری گفت:بخش هنری یکی از موثرترین بخش است چون اگر آثار به خوبی تزیین و آراسته نشود ،ایجاد دلزدگی در مخاطب شده و جذابیت بصری کارها خیلی مثمر ثمر واقع نمی شود .

وی افزود:در عملکرد بخش هنری ، طراحی سایت و لوگو نسبت به هویت بصری و تمام آن چیزی که توسط مخاطب مرکز نشر هاجردیده می‌شود که قسمت اعظم آن لوگو و لوگو تایپ مرکز نشر هاجر بودانجام گرفت.لوگو را با توجه به هویت لوگوی قبلی تغییر داده و چون رنگ تاثیرگذارترین نقش در هویت بصری می باشد. لوگوی مرکز نشر هاجر را چون ناشر زن و خانواده است در بررسی های اخیر رنگ های بنفش و قرمز و آبی بیشتر مورد توجه بانوان قرار گرفته است و برای همین رنگ ارغوانی برای کارها انتخاب گردید. سایت نیز از اول نوسازی و هویت بصری در آن تامین داده شد.

ابراهیمی عنوان کرد:هویت بصری در فضای گرافیک محیطی و فضای نمایشگاه‌ها در رونمایی آثار جدید و در پوسترهای برگزاری نمایشگاه کتاب در هفته کتاب تا هفته پژوهش در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و ٣۶مراکز استان استفاده وتامین گردید.

وی گفت:تحول جدید در بحث طراحی عملکرد دیگری در حوزه هنری بوده است.در بحث منابع درسی طلاب جدید الورود ،با طراحی و تکنولوژی آموزشی جدید و همچنین با جذابیت بصری بهتر تا مخاطب بتواند بیشتر از مطالب بهره ببرد.

مدیر حوزه هنری خاطرنشان کرد: روی آوردن به تکنولوژی و تکنیک‌های چاپ بسیار در فضای نشر موثر واقع می‌شود. قصه مهتاب آخرین کتابی که در ٢٢ آبان ماه رونمایی شد ،داستان روایت زندگی خانم عربانی بانوی انقلاب که علاوه بر طراحی، تکنیک‌هایی در چاپ و محتوای خوب طی سه روز چاپ اول آن به پایان رسید.

وی درپایان افزود:در قسمتی از سایت، بخش نشریار افتتاح گردیده که چهره ها و هنرمندانی مانند مولف کتاب پول خاکستری که علاوه بر تحصیل سطح ۲، فارغ التحصیل هنرهای تجسمی می باشد با مراجعه به سایت ثبت نام نموده و رزومه و نمونه کار خویش را ارسال کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *