اخبار, نشر هاجر

مراسم رونمایی از آثار پژوهشگران و تجلیل از منتخبان پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

 

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر مراسم رونمایی از آثار پژوهشگران و تجلیل از برگزیدگان عرصه پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی و انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز نشر هاجر، روز سه شنبه ۱۴۰۲/۹/۲۱ برگزار می‌شود.

معاون پژوهش استان آذربایجان شرقی گفت: در این همایش مدیر حوزه علمیه خواهران استان در خصوص اهمیت پژوهش و کتابخوانی سخنرانی خواهد کرد و همچنین مدیر عامل نشر هاجر درباره فعالیت‌های انتشارات و چگونگی حمایت از پژوهشگران در چاپ آثار مطالبی بیان می کند و در ادامه تفاهم‌نامه‌ای در همین راستا میان مرکز نشر هاجر و حوزه علمیه خواهران استان امضا خواهد شد.

وی افزود : در این مراسم از کتب شرح صدر انبیاء، بررسی اسرائیلیان در تفسیر آیات توحیدی با تاکید بر احتجاجات حضرت ابراهیم ( علیه السلام ) ، پیامدهای خشم از منظر آیات و روایات ، بررسی اموال انتقال ممنوع از دیدگاه فریقین ، سبک زندگی اسلامی تاثیر آن بر رضایت زوجین در زندگی ، گام های ملائک ، علل ریزش خواص و نخبگان و راهکارهای مقابله با آن ، ولایت در نکاح در مذاهب خمسه ، نوازش پدرانه، خانواده و تربیت نوجوان در عصر ارتباطات ( ماهواره) رونمایی می شود .

معاون پژوهش در آخر اظهار کرد : از برگزیدگان استانی در جشنواره علامه حلی، اساتید ارزیاب، معاونان پژوهش و همچنین از کتابداران تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد. در طول برنامه، ضمن بازدید از کتابخانه‌های مدارس تبریز، جلسه‌ای نیز با مدیران و معاونان پژوهش مدارس برگزار خواهد شد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *