34مین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران, اخبار

فروش ۱۴۴ میلیاردی نمایشگاه

??فروش ۱۴۴ میلیاردی نمایشگاه ….

رمضانی با اشاره به اینکه اولین واریزی برای ناشران و کتابفروشان مجازی انجام شد، گفت: از مجموع ۱۴۴ میلیارد تومان فروش نمایشگاه تا ششمین روز از برپایی آن ۶۷ میلیارد تومان به بخش حضوری نمایشگاه تعلق دارد که توسط دستگاه‌های کارتخوان رسمی نمایشگاه ثبت شد.
علی رمضانی، سخنگو و قائم‌مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ششمین نشست خبری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن تسلیت شهات امام جعفر صادق(ع) و با بیان اینکه امیدواریم مجموع خدماتی که در نمایشگاه کتاب به مردم ارائه می‌شود مورد رضایت خدا قرار بگیرد، گفت: اگر باب علم و دانایی در نمایشگاه جلوه این گونه دارد، محصول تربیت شاگردان امام صادق علیه السلام در ترویج مکتب آن حضرت است.

امام صادق (ع) فرمودند هرکس برای خدا دانش بیاموزد و به آن عمل کند و به دیگران آموزش دهد در ملکوت آسمان‌ها به بزرگی یاد می‌شود و خواهند گفت برای خدا آموخت، برای خدا عمل کرد و برای خدا آموزش داد.

وی افزود: خدا را شاکرم که از نخستین ساعات امروز مردم عزیز به نمایشگاه کتاب سی‌وچهارم مراجعه کردند؛ حتی ساعتی قبل از بازگشایی سالن ناشران و آغاز به کار رسمی نمایشگاه، پارکینگ‌های اطراف نمایشگاه تکمیل شد. در اطراف نمایشگاه ماموران نیروی انتظامی در حال جانمایی ماشین‌ها و موقعیت مردم برای پارک خودرو هستند.

استقبال بالای مردم از نمایشگاه کتاب

سخنگو و قائم‌مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مراجعه بی‌نظیر مردم در روز هفتم از برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: مطابق تصاویری که از خیابان‌های اطراف تهران ثبت شده امروز در بزرگراه‌های اطراف مصلی امام خمینی (رهه) و خیابان‌های منتهی به آن مراجعان نمایشگاه خودروهای خود را پارک کرده و به نمایشگاه آمدند. از زحمتی که اینطور به مردم و مراجعان نمایشگاه تحمیل شده عذرخواهی می‌کنم. این حضور در حالی است که هیچ کدام از پیش‌بینی‌ها پیش از برگزاری نمایشگاه نشان نمی‌داد که با وضعیت موجود در اقتصاد، استقبال مردم از نمایشگاه کتاب این طور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *