اخبار, وبلاگ

برپایی ششمین نمایشگاه تخصصی در مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س)

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه حوزه های علمیه خواهران توسط مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده در مدرسه حضرت آمنه سلام الله علیها و مدرسه حضرت خدیجه سلام الله علیها   استان قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه در مدارس متقاضی برگزاری نمایشگاه برگزار می گردد. پس از برگزاری نمایشگاه در مدرسه حضرت آمنه سلام الله علیها  استان قم که در تاریخ بیست و پنجم آبان ماه لغایت پنجم آذرماه برقرار بود، این بار در مدرسه حضرت خدیجه سلام الله علیها استان قم از تاریخ دوم آذر ماه لغایت نهم آذر ماه، نمایشگاه کتاب با محوریت زن و خانواده درحال برگزاری است.

روابط عمومی مرکز در بازدیدی از نمایشگاه این مدرسه به نقل از طلبه های این مدرسه گفت:

ما در بیشتر نمایشگاه های کتاب شرکت می کنیم، این نمایشگاه موضوعات وعناوین جذابی ارائه نموده بود و  بسیار در زندگی روزمره کاربردی بودند و با توجه به گرانی های اخیر، تخفیف های مرکز توانسته بود علاقه مندان به کتاب را به سمت خودش بکشاند و در قدرت خرید طلاب تأثیر بسزایی داشته است.

همچنین با توجه به  زمان برگزاری نمایشگاه در هفته کتاب و کتاب خوانی، این مرکز به خوبی توانسته بود در ترویج فرهنگ کتاب خوانی عمل نماید، زیرا زمانی که ما کتاب هایی را که علاقه مندیم و به راحتی می توانیم  از مرکز نشر هاجر تهیه و مطالعه می کنیم، به دیگران هم پیشنهاد می دهیم و بدین ترتیب فرهنگ کتاب و کتابخوابی رواج می یابد.

همچینن در ادامه بیان کردند مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن وخانواده، توانسته در اهمیت و شناسایی جایگاه زن و ارزش آن در خانواده اقداماتی انجام دهد، لیکن این مرکز می تواند روی موضوعاتی همچون روابط ونقش زن در اجتماع، روابط زن با همسر و روابط صحیح مادر با فرزندان فعالیت بیشتری نماید .

در مورد نحوه اطلاع رسانی نمایشگاه و موضوعات عرضه شده انتقاداتی شد وپیشنهاداتی راجع به تأسیس غرفه های تبلیغاتی در سطوح مختلف شهر ارائه گردید.

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه حوزه های علمیه خواهران از هفته کتاب تا هفته پژوهش بصورت اینترنتی با همت مرکز نشر هاجر برگزار گردیده که در آن بیش از پانصد عنوان کتاب با محوریت وموضوعات مختلف از طریق فروشگاه اینترنتی به آدرس www.hajarpub.ir  با 20 درصد تخفیف برای تمامی کتب و برخی کتب با تخفیف 35 الی 40 درصدی به طلاب گرامی ارائه گردید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *