اخبار, وبلاگ

استقبال چشمگیر مخاطبان از ویژه برنامه رادیویی عطر بهاران

مدیرعامل نشر هاجر خبر داد:

استقبال چشمگیر مخاطبان از ویژه برنامه رادیویی عطر بهاران

شایانفر گفت: خوشبختانه استقبال مخاطبان از ویژه برنامه رادیویی عطر بهاران که با مشارکت نشر هاجر تولید شده است بسیار چشمگیر بود که این موضوع وظیفه این انتشارات را در تولید محتوا چندین برابر کرده است.

به گزارش روابط عمومی نشر هاجر، احمد شایانفر با اشاره به  چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم منحوس پهلوی، در سخنانی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با تمام توطئه های دشمنان برای براندازی توانست چهل و یکمین سال پیروزی خود را جشن بگیرد و این مدیون هدایت های رهبرمعظم انقلاب و مقاومت ملت شریف ایران و نسل جوان است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان  در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: نشر هاجر یکی از مجموعه های وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است کمه همواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است.

مدیرعامل نشر هاجر با اشاره به تولید برنامه های رادیویی با محتوای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان، افزود:  ویژه برنامه عطر بهاران که از رادیو سراسری معارف در طول ایام دهه مبارکه فجر پخش شد یکی از مهمترین برنامه های تولد شده با مشارکت نشر هاجر است که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه که در طول دهه مبارکه فجر به صورت روزانه از رادیو سراسری معارف پخش شده است علاوه بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در قالب مسابقه ، دیگر محصولات منتشر شده  توسط نشر هاجر نیز به مخاطبان و علاقه مندان مرفی شده است.

شایانفر با اشاره به پتانسیل بالای نشر هاجر بیان کرد: نشر هاجر در طول سالهای فعالیت خود توانسته است محصولات و کتاب های بسیار مفید برای جامعه هدف تولید کند که علاقه مندان براحتی می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی نشر هاجر به آدرس http://hajarpub.ir/ آن ها را خریداری و استفاده نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *