اخبار, نشر هاجر

حضور مرکز نشر هاجر در نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب مشهد مقدس

مدیرعامل مرکز نشر هاجر از حضور این انتشارات در نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزوی و معارف اسلامی مشهد مقدس با ارائه نزدیک به ٢٣٠ عنوان کتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر احمد شایان فر مدیرعامل انتشارات اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه ، اقدام بسیار ارزشمندی است که می تواند برای طلاب و فضلای حوزه های علمیه و دانشجویان رشته های معارف و الهیات بسیار سودمند باشد و در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) مرکز نشر هاجر امسال در نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی مشهد مقدس حضور فعال خواهد داشت و آثار تخصصی را به اساتید، پژوهشگران و آثار عمومی را به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی ارائه می نماید.

وی افزود:نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی روز دوشنبه ٢۶ شهریورماه ساعت ١٠ صبح با ١۴٠ناشر داخلی و نمایندگان ١٠ ناشر بین المللی از کشورهای عراق، لبنان و مصر و همچنین آثار ١٠ناشر کودک و نوجوان و در مجموع ١۶٠ انتشارات افتتاح می گردد.

شایان فر ادامه داد:در این نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی عرضه می شود و مرکز نشر هاجر با قریب به ٢٣٠ عنوان کتب درسی و غیر درسی با موضوعات تألیف و تقریظ رهبری، دفاع مقدس، شهدا، مقاومت اسلامی، تبلیغ، زن و خانواده، روانشناسی، ادبیات و داستان کودک و نوجوان در این نمایشگاه حاضر خواهد شد و آثار خود را در معرض نمایش قرار می دهد.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر بیان کرد:یکی از مزایای نمایشگاه تخفیف ١۵ الی ٣٠ درصدی ناشران و ارائه بن خرید کتاب با تخفیف ویژه از سوی حوزه علمیه خراسان با مشارکت آستان قدس رضوی برای طلاب و اساتید در نظر گرفته شده است وطلاب و اساتید تا سقف یک میلیون تومان و پژوهشگران حوزوی تا سقف سه میلیون و پانصد هزار تومان می‌توانند از نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی با تخفیف ویژه خرید نمایند. بازدید برای عموم برادران و خواهران در تمام روزهای نمایشگاه آزاد می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی از ٢۶ شهریورماه سال جاری آغاز و تا پایان روز ٢ مهرماه از ساعت ٨:٣٠ الی ١٧:٣٠ در ٩۵ غرفه و ٢٠ هزار عنوان کتاب در محل مجتمع حوزوی آیت العظمی شاهرودی(ره) واقع در خیابان امام رضا(ع)١٩ برگزار می گردد و مرکز نشر هاجر در غرفه ۶١ و ۶٢ پذیرای اساتید، محققان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *