اخبار, زن و خانواده

خواهر دباغ الگوی زن تراز انقلاب اسلامی است

استاندار همدان گفت: خواهر دباغ الگوی زن تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از منتخبین دومین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار استان، گفت: خواهر دباغ یک الگوی تراز انقلاب اسلامی است که نقش مادری و همسری و نیز نقش اجتماعی خود را در سمت فرمانده سپاه همدان و نمایندگی مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی به طور شایسته ایفا کرد.

وی افزود: امام عظیم‌الشأن (ره) با نگاهی همچون انبیا الهی و اولیاءالله به کرامت و جایگاه والای زنان در جامعه تأکید داشتند.

قاسمی‌فرزاد گفت: رویکرد ویژه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی (ره) نسبت نقش بی‌بدیل زنان یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم منحوس طاغوت بود.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال با وجود رهبران حکیم انقلاب‌اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و جانشین ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، کشور ایران‌اسلامی به سمت رشد و پیشرفت حرکت می‌کند.

وی اظهار داشت: زنان به ویژه بانوان غیور ایرانی در خانواده جایگاهی تأثیرگذار و شگرف دارند و مسیر رشد و تعالی را ایجاد می‌کنند.

استاندار همدان بیان کرد: دشمنان از هیچ اقدامی برای توقف کشور و ملت ایران دریغ نمی‌کنند اما این مانع تراشی‌ها هیچ وقت باعث اختلال در حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به سوی تعالی نخواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *