اخبار, نشر هاجر

نشر هاجر با کتابخوان فراکتاب، قرارداد امضا کرد

مرکز نشر هاجر در راستای اهداف و توسعه خدمات خویش، تفاهم نامه‌ای با مجموعه فراکتاب منعقد کرد تا بتواند کتاب‌های خود را از طریق بستر کتابخوان فراکتاب نیز منتشر نماید.

 به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، احمد شایان‌فر مدیر عامل انتشارات ، از امضای قرارداد همکاری مشترک با شرکت فراکتاب خبر داد و گفت: در راستای ارائه و توسعه خدمات مرکز نشر هاجر به مخاطبین خود، بحمدالله قراداد همکاری با مجموعه فراکتاب منعقد گردید تا بتوانیم کتاب‌های انتشارات هاجر را در بستر کتاب‌خوان فراکتاب نیز منتشر نمائیم و در اختیار حوزویان و عموم مردم قرار دهیم.

مدیر عامل نشر هاجر با بیان اینکه امروز کتاب الکترونیکی، جایگاه خاصی به ویژه در بین جوانان یافته است، گفت: کتاب‌های الکترونیکی امکانات ارزشمندی نظیر جستجوی سریع، علامت‌گذاری، انتخاب متن‌های مورد نظر، حاشیه‌نویسی، سهولت دسترسی و کم شدن هزینه‌ها را به خوانندگان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه با رواج روزافزون فضای مجازی در مسائل روزمره، جهان را با سرعت فزاینده‌ای به دنیای الکترونیک و دیجیتال تبدیل کرده است، گفت: کتاب و چاپ و نشر نیز از این راه باز نمانده‌اند و بسترهای جدیدی برای ارائه کتاب به دوستداران کتاب هدیه داده‌اند.

گفتنی است بر اساس قراداد مذکور بین انتشارات هاجر و مجموعه فراکتاب، تعدادی از کتاب‌های درسی و غیر درسیِ نشر هاجر، به مرور در قالب کتاب الکترونیکی در فراکتاب عرضه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *