اخبار, نشر هاجر, نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

مرکز نشر هاجر برگ برنده برای نویسندگان

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر،حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا کریمی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز اظهار کرد:نمایشگاه کتاب ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی خودش را دارد. حضور ناشران متعهد با محتوای اعتقادی و مذهبی باید در نمایشگاه پررنگ‌تر باشد.ناشران علاوه بر معرفی کتاب‌های منتشر شده یک رسالت فرهنگی دیگری هم که دارند به نحوی مخاطبان را سمت و سوی محتوای ناب دینی و شیعی جذب کنند وی افزود مرکز نشر هاجر یک حضور فعال مانند مانند امسال در سال‌های اخیر نیز داشته است که در نمایشگاه‌ها از ظرفیت مدیریت های استانی استان‌های نزدیکتر به صورت برنامه محور استفاده کرده‌اند.

کریمی بیان کرد: قطعاً در استان‌ها هم نویسندگانی هستند که نیاز به تشویق دارند و ارتباط با مرکز نشر هاجر می‌تواند برای نویسندگان برگ برنده‌ای باشد،انتشارات‌ها دنبال آثار ارزنده هستند و نویسنده‌ها در پی ناشر که اثر آنها را به چاپ برساند و این ارتباط باید توسط مدیریت استانی شکل بگیرد.

وی گفت: ضمن تشکر از آقای شایانفر مدیرعامل مرکز نشر هاجر که بستر مناسبی را برای حضور مدیریت و اساتید استان برای انجام فعالیت‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فراهم نموده، استان البرز حضور خوبی در نمایشگاه بین المللی کتاب داشت و برای سال‌های آتی نیز برای انجام فعالیت‌ها اعلام آمادگی می‌نماید.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی بیان داشت: برگزاری نشست‌های علمی، معرفی کتاب توسط برخی از مولفین استان، اجرای برنامه فرهنگی مرتبط با عفاف و حجاب، دعوت از حاضران در نمایشگاه با پوشش راحت و دادن هدیه به آنان و باز شدن باب گفت و گو و ارتباط با دیگر ناشران، دیدن فضای جدید نمایشگاه هم تجربه مفیدی بود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران البرز در پایان خاطرنشان کرد: مرکز نشر هاجر رسالت خود را بالاتر از چاپ و نشر کتاب و تشویق بانوان باید ببیند البته حتماً این کار را در دستور کار خود قرار داده است ولی تربیت نویسنده بانو می‌تواند به صورت حساب شده توسط کار انتشارات قرار بگیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *