اخبار, نشر هاجر

نشر هاجر در هفته کتاب آثار جدید خود را رونمایی می کند

مدیرمحتوایی مرکز نشر هاجر از رونمایی آثار جدید این انتشارات در هفته کتاب خبر داد.

مرتضی کرامتی، مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۶ عنوان کتاب رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: خواندن کتاب فعالیتی با ارزش است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری، اقتصادی و اجتماعی می‌شود، اما بسیاری از افراد این مهم را نادیده گرفته و وقت خود را صرف کتابخوانی و ارتقای خود و جامعه نمی‌کنند.

کرامتی ادامه داد: قرارداد زندگی مشترک، زمانِ آزادی، وحی و الهام از منظر فارابی و ملاصدرا، دیه و بیت المال، ازدواج تحمیلی، داداش اسماعیل، باورهای روشن، کودک باحیای من، محبوبه محجوبه، قدم های نامتناهی، جانشین خدا، خودنمایی و خودآرایی، نقاشی زنان از ولایت، پولِ خاکستری، حکمت متشابهات، فطرت و مهدویت، قصه مهتاب، واکاوی هیپنوتیزم، چشم بند، بلوغ دوم، دیپلماسی قلوب، شرح صدر انبیاء، طعم تلخ مداد، شما هم شهرساز باش، همسران همساز و زن در قرآن (۴ جلد) کتاب‌هایی هستند که در انتشارات هاجر چاپ و رونمایی شدند.

وی افزود: این کتاب‌ها حاصل تلاش طلاب و اساتید گران قدر در وادی تحقیق و پژوهش است که با همکاری نشر هاجر آماده و چاپ شده اند.
امید است کتاب های تازه منتشرشده به زودی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان از طریق سایت (به صورت غیرحضوری) و فروشگاه (به صورت حضوری) قرار گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *