اخبار, نشر هاجر

ارائه آموزه‌های روانشناسی و دینی در «همسران همساز»

نویسنده کتاب همسران همساز گفت: در این کتاب جنبه‌های علمی و روانشناسی در کنار جنبه‌های دینی و اسلامی آمده و سعی شده به‌صورت مختصر و مفید و با زبانی ساده اطلاعات کاربردی که زوجین نیاز دارند را به آنان آموزش دهد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر ، حجت‌الاسلام عبدالله رحیمی در همایش همسران همساز که پیش از ظهر امروز در سالن شهید آوینی قم برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) اظهار کرد: کتاب “همسران همساز” به آموزش نکات موردنیاز در زندگی زوجین و سبک زندگی صحیح می‌پردازد.

وی افزود: این کتاب زمینه آموزش زوجین و راه‌کارهای صحیح زندگی مشترک را آموزش می‌دهد؛ کتاب “برنده بازنده” نیز به‌نوعی مکمل کتاب همسران همساز است که به بخش مهارت افزایی در زمینه ازدواج می‌پردازد.

رحیمی در ادامه گفت: این کتاب هم جنبه‌های علمی و روانشناسی و هم جنبه‌های دینی و اسلامی را دارد و سعی شده به‌صورت مختصر و مفید و زبانی ساده اطلاعات کاربردی که زوجین به آن نیاز دارند را به آنان آموزش بدهد.

نویسنده کتاب همسران همساز افزود: در این کتاب فعالیت‌های کاربردی، پیشگیری، راهبردی کلی درمانی و بحث‌های ویژه برای زوجین بیان شده و سعی کردیم که همه ایده آل‌های آموزشی را در کتاب بگنجانیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *