اخبار, نشر هاجر

کتاب «قصه های ناگفته» در آستانه چاپ قرار گرفت

احمد شایان فر گفت: کتاب “قصه های ناگفته” ترسیم روزهای جنگ و شهادت است

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر،احمد شایان فر مدیرعامل انتشارات اظهار کرد:نگارش کتاب”قصه های ناگفته” به قلم نرگس کریم زاده به پایان رسید و زیر چاپ قرار گرفت.

وی افزود: در روزهای جنگ و شهادت زندگی پایان نیافته بود و شورونشاط نوجوانی و پویایی کودکانه نه تنها کمرنگ نشد بلکه مقاوم تر و بانشاط تر از همیشه، برای مقابله با مشکلات آماده تر می کرد و افسردگی و غم زدگی  در بین نوجوان نفوذ نمی کرد.آنها درس می خواندند و اقتصاد مقاومتی در آن روزگاران درک می شد.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر ادامه داد: اما بعضی از نوجوانان امروزه با این واژه ها بیگانه اند و حتی از فهم و درک آن عاجزمی باشند و به تجملات و ظواهر دنیوی چشم دوخته اندو فرهنگ غرب را دنبال کرده و سبک زندگی و افکار متفاوتی دارند.در این بین جوانان متعهد به آموزه های دینی و با شور و نشاط می باشند که پرچم پرافتخار کشور عزیز ایران را در زمینه های علمی ، فرهنگی و ورزشی در سطح جهانی برافراشته اند.

شایان فر بیان کرد: نويسنده،کتاب را با هدف ترسیم رشادت و جان نثاریهای جوانان این مرز و بوم و نشان دادن چهره دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و نامردی های منافقین داخل کشور به قلم تحریر درآورده است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر گفت:کتاب “قصه های ناگفته” به قلم نرگس کریم زاده  از مجموعه های روزهای جنگ است که برای نوجوانان در آستانه چاپ می باشد.این اثر روایتگر داستان کوتاه و دنباله دار دختری است به نام نرگس که در جنگ تحمیلی دوران بلوغ و نوجوانی اش را می گذراند.او در این دوران از نزدیک شاهد اتفاقات تلخ جنگ است که رویدادها را از نگاه خود بیان می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:این کتاب در مرکز نشر هاجر ناشر تخصصی زن و خانواده مورد تأیید قرار گرفته و توسط این انتشارات در مهرماه 1403 مصادف با هفته دفاع مقدس روانه بازار نشر می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *