اخبار, نشر هاجر

نمایشگاه تخصصی کتب حوزه و معارف اسلامی مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر،احمد شایان فر مدیرعامل انتشارات نمایشگاه کتاب را بستری برای رقابت علمی ناشران و نقطه عطف ارتباط طلاب و پژوهشگران دانست و اظهار کرد:این اقدام ارزشمند زمینه افزایش تجربه بیشتر مسئولان را فراهم نموده و باعث می گردد پژوهشگران با کارهای علمی که در سطح کشور صورت می گیرد آشنا شوند.

وی افزود:مطالعه و خواندن فعالیت باارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه های مختلف از جمله فناوری،اقتصادی و اجتماعی می شود،کتاب منبعی از اطلاعات غنی بوده و موجب افزایش دانش و اطلاعات می گردد و مهارت های فکری ،مهارت های نگارشی و مهارت های ارتباطی را بهبود می بخشد.

احمد شایان فر بیان کرد:نمایشگاه تخصصی کتب حوزه و معارف اسلامی تنها به صورت حضوری برگزار گردید و مخاطبین به طور گسترده از نمایشگاه استقبال نموده و بیشترین بازدید را طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران از نمایشگاه داشتند.

وی ادامه داد: الحمدالله غرفه مرکز نشر هاجر با استقبال مطلوبی روبه رو شد که می توان عرضه کتب درسی را از دلایل آن برشمرد.در نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی برنامه های متنوع و ارزشمندی با موضوعات فرهنگی،علمی و پژوهشی برگزار شد، رونمایی از کتب جدید و مصاحبه با نویسندگان کتاب و شخصیت های علمی از جمله این برنامه ها بود.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با آرزوی موفقیت برای پژوهشگران و نویسندگان در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب یک تجربه در زمینه علمی پژوهشی است که پل ارتباطی ارزشمندی بین نویسندگان،پژوهشگران و مخاطبین می باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *