اخبار, زن و خانواده

در موضوع جمعیت باید دو رکن امام و امت را پای کار بیاوریم

 دبیر ستاد ملی جمعیت در آیین افتتاحیه نخستین رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت که در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد، گفت: این رویداد را کاری دولتی نمی‌دانیم و باید زلف کار را به جایی گره بزنیم که متاثر از رفتن و آمدن دولت‌ها نباشد و با رفتن دولت‌ها آسیبی به آن وارد نشود.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، خانم محبی‌تبار، دبیر ستاد ملی جمعیت در آیین افتتاحیه نخستین رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت که در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد، گفت: این رویداد را کاری دولتی نمی‌دانیم و باید زلف کار را به جایی گره بزنیم که متاثر از رفتن و آمدن دولت‌ها نباشد و با رفتن دولت‌ها آسیبی به آن وارد نشود.

وی افزود: با حرکتی که اتفاق افتاده و اهتمامی که حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری دارند به نظر می‌رسد حرکت ضروری و مبارکی است که باید با جدیت و خیلی پرقدرت‌تر از قبل به پیش ببریم.

دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان اینکه اگر بتوانیم در موضوع جمعیت دو رکن امام و امت را داشته باشیم و مردم را پای کار بیاوریم به نتایج موفقیت‌آمیزی دست خواهیم یافت.

محبی‌تبار گفت: باید این مسئولیت و حفظ چهره زیبای جوان کشور را امر مولا بدانیم و کار خود را جوری تنظیم کنیم که بار اساسی را از بارهای امام عصر (عج) برداریم.

وی بر ضرورت استفاده بهتر از فرصت‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه به بضاعت اندک و بودجه‌های کمی که تعیین شده کارهای بزرگی انجام شده است. باید امکانات و اراده‌ها را پای کار بیاوریم. اگر هر کسی تلاش خود را مضاعف کند و وقت بیشتری بگذارد در سال‌های آینده به نتایج بهتری دست پیدا خواهیم کرد.

دبیر ستاد ملی جمعیت با قدردانی از زحمات حضرات ائمه جمعه و راهبری آقای حاج علی‌اکبری ابراز امیدواری کرد دست‌اندرکاران بتوانند قدم‌های مؤثرتری بردارند.

محبی‌تبار گفت: در ستاد ملی جمعیت همه تلاش خود را به کار گرفتیم و علیرغم اینکه می‌خواستند طراحی‌ها را به شکل دیگری به پیش ببرند توانستیم طراحی خود را تصویب و نهایی کنیم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *