اخبار, نشر هاجر

دیپلماسی قلوب منتشر شد

نویسنده کتاب دیپلماسی‌ قلوب گفت: نویسندگی و فعالیت در فضای مجازی، پیوند جوانان را با اسلام و معارف دینی برقرار می‌نماید.
به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر ، نازیله انصاری گیگلو نویسنده کتاب “دیپلماسی قلوب” با بیان انگیزه خود جهت تالیف این کتاب، گفت: علاقه من به نویسندگی باعث شد اولین کار پژوهشی‌ام را با نوشتن این اثر شروع نمایم.
وی نویسندگی را از آنجا که منجر به بررسی عمیق مسائل می‌شود، باعث پُختگی و افزایش دانش بیشتر دانست و گفت: یکی از بهترین روش‌ها برای پیشرفت علم، نویسندگی است.
نویسنده کتاب “دیپلماسی قلوب” با بیان اینکه محتواهای فقهی و سیاسی برای اقشار مذهبی خصوصا حوزوی‌ها و ارکان بسیج، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد، گفت: می‌توان از طریق نویسندگی و فعالیت در فضای مجازی، پیوند جوانان را با اسلام و معارف دینی برقرار نمود.
ویاز اهداف خود برای تالیف کتابش گفت و افزود: با توجه به رشته‌ی تحصیلی‌ام که فقه و اصول است و مردم در مورد مسأله کمک ایران به غیر مسلمان و نیز به مردم غزه و…دچار شبهه و سوالاتی هستند، خواستم با تالیف و انتشار این کتاب که مستند به آیات و روایات است، نقطه‌ای از ابهامات و شبهات موجود را در موضوعات و حوزه‌های مذکور، بزدایم.
انصاری به بیان برخی ویژگی‌های کتاب خود پرداخت و اظهار کرد: کتاب “دیپلماسی قلوب” نوآوری‌هایی نظیر: چینش متفاوت، فهرست‌بندی و بررسی آثار سیاسی مسأله داشته که این کتاب را از سایر کتبی که در این موضوع نگاشته شده، متمایز کرده است.
ویاز دیگر تالیفات خود و حضور در جشنواره‌های کتاب گفت و خاطرنشان کرد: کتاب “اصول و مبانی تعلیم و تربیت کودکان از منظر اسلام” در جشنواره رشد و مقاله من با عنوان: “بایدها و نباید‌های فرهنگی” که بصورت گروهی نوشته شد، از سوی ستاد اقامه نماز استان اردبیل مورد تقدیر قرار گرفته است.
گفتنی است اخیرا کتاب “دیپلماسی قلوب”، توسط مرکز نشر هاجر (مرکز تخصصی زن و خانواده) به زیور طبع آراسته و در کتابفروشی‌های منتخب کشور، توزیع گردید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *