اخبار, وبلاگ

راهنمای ثبت نام کتاب درسی – ویژه طلاب – نیمسال دوم 98-97

 

 

برای دریافت فیلم راهنمای ثبت نام کتاب درسی، ایــنــجــا را کلیک نمایید. (حجم 13 مگابایت)

تذکرات مهم:

* در صورت تمایل، طلاب می‌توانند به صورت گروهی کتاب های مورد نیاز خود را سفارش بدهند. بدین ترتیب هزینه ارسال پستی برای هر فرد بسیار ارزان‌تر خواهد بود.

* با توجه به اینکه کتاب‌های درسی با قیمت و تخفیف ویژه طلاب تهیه می‌شود، در این مرحله صرفا تعداد 5 نسخه از هر کتاب درسی قابل سفارش است. اما این محدودیت برای سایر کتاب‌ها وجود ندارد.

* پرداخت به صورت اینترنتی انجام می‌شود و باید از کارت بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نمایید.

* با توجه به اینکه کتاب‌ها به آدرس واردشده در صورتحساب ارسال خواهد شد، در تکمیل آدرس پستی بسیار دقت نمایید.

* در صورت تمایل، طلاب می‌توانند از آدرس مدرسه علمیه خود برای تحویل گرفتن کتاب‌ها استفاده نمایند.

* تا زمانی که شماره چهار رقمی سفارش به شما نمایش داده نشود، سفارش شما ثبت نشده است.

* ارسال کتاب ها از اواسط بهمن ماه شروع خواهد شد.

* اگر به هر دلیلی مرسوله برگشت داده شد هزینه ارسال مجدد به عهده خریدار می باشد.

* اگر تا پایان بهمن ماه کتاب به دستتان نرسید با شماره 31015-025 تماس حاصل فرمائید.

* صرفا ثبت سفارش کافی نیست و کتاب‌ها پس از پرداخت بانکی برای شما ارسال خواهد شد.

* با توجه به اینکه کتاب‌ها از طریق پست برای شما ارسال می‌شود، ساعت دقیق رسیدن بسته به آدرس شما مشخص نخواهد بود. 

* در حال حاضر امکان تحویل کتاب در فروشگاه مرکز نشر هاجر وجود ندارد.

 

قابل توجه افرادی که مایل هستند کالا را در فروشگاه نشر هاجر تحویل بگیرند:

1- زمان تحویل کتاب در فروشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد. فروشگاه مرکز نشر هاجر همواره آماده پذیرایی از مراجعان است ولی خواهشمند است از مراجعه برای دریافت کتاب درسی پیش از زمان اعلامی خودداری نمایید.

2- پیش از مراجعه به فروشگاه مرکز نشر هاجر، با شماره 02531015 تماس گرفته و از ساعات کار فروشگاه اطلاع حاصل نمایید.

3- به هنگام مراجعه به فروشگاه موارد زیر را به همراه داشته باشید:

(*) پرینت سفارش کتاب، (*) کارت شناسایی معتبر شخصی که نام وی در صورتحساب قید شده است، (*) نام کاربری و رمز عبور حسابی که با آن کتاب را خریداری کرده‌اید

4- در صورتی که موارد فوق را به همراه نداشته باشید، کتاب تحویل نخواهد شد و مسئولیتی متوجه مرکز نشر هاجر نخواهد بود.

 

نحوه استراداد سفارشات:

اگر کتابی را اشتباه خریداری کرده و مبلغ آن را نیز از طریق درگاه بانکی پرداخت کرده‌اید،‌ برای لغو سفارش و عودت وجه به روش زیر عمل نمایید:

1- وارد حساب کاربری خود بشوید.

2- به بخش سفارشات رفته و شماره سفارشی را که قصد لغو کردن آن را دارید، یادداشت نمایید. (شماره سفارش یک عدد چهار رقمی است)

3- به بخش ثبت تیکت رفته و یک تیکت جدید ایجاد نمایید.

4- عنوان تیکت را به صورت زیر وارد نمایید (به جای “….” شماره سفارش را وارد کنید):

“درخواست لغو سفارش شماره …. و عودت مبلغ”

5- در بخش شرح تیکت، متن زیر را وارد نمایید:

“با سلام؛ خواهشمند است سفارش شماره …. را لغو نموده و مبلغ آن را به کارت بانکی به شماره …. متعلق به اینجانب …. عودت نمایید. نام و نام خانوادگی ….”

6- در بخش بعدی، دپارتمان فروش را انتخاب نمایید.

7- دکمه ثبت تیکت را بزنید.

تذکر خیلی مهم: کارت بانکی باید به نام فردی باشد که حساب کاربری را ایجاد کرده و سفارش را در سایت ثبت نموده است. در غیر اینصورت مبلغ عودت نخواهد شد و مسئولیت آن بر عهده مرکز نشر هاجر نخواهد بود.

می توانید از راهنمای تصویری زیر نیز استفاده نمایید:

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “راهنمای ثبت نام کتاب درسی – ویژه طلاب – نیمسال دوم 98-97

  1. AZa09 گفت:

    با عرض سلام
    بنده کتب مدرسه را سفارش داده ام و پول هم از طریق خرید اینترنتی واریز کرده ام. ولی برای پیگیری ثبت سفارش شماره سفارش را بر نداشته ام و برایم ایمیل هم نشده است. لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه باید این شماره رو برای پیگیری به دست بیارم.

    1. مدیر گفت:

      با سلام
      با نام کاربری و رمز عبور، وارد سایت شوید.
      از طریق دکمه آبی رنگ بالای صفحه اصلی، وارد حساب کاربری خود شوید.
      از منوی سمت راست، وارد سافرش های خود شوید.
      با کلیک بر دکمه نمایش، می توانید مشخصات هر سفارش را ملاحظه نمایید.
      در صورتی که با مشکل یا ابهامی مواجه هستید، همچنان در همین صفحه با ما در ارتباط باشید.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *