اخبار, وبلاگ

کتاب تربیت توحیدی با روضه های حسینی رونمایی شد

آئین رونمایی کتاب «تربیت توحیدی با روضه های حسینی» با نویسندگی سمیه ابوترابی در مدرسه حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، در همایش «رونق تولید در گام دوم انقلاب» که به مناسب هفته پژوهش و با حضور مدیران استان شاهرود، شهردار منطقه، حجت الاسلام و المسلمین اشرفی، مؤسس مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق(ع) شاهرود و همچنین طلبه های مدرسه برگزار گردید، از کتاب تربیت توحیدی با روضه های حسینی رونمایی شد.

در ابتدای این همایش خانم سیدتقیا، مدیر امور محتوایی مرکز نشر هاجر از آغاز طرح فراخوان بزرگ کتابانو خبر داد و گفت: هدف این طرح بزرگ شناسایی و کشف استعداد نویسندگی طلاب خواهر و حمایت و مساعدت به منظور ترویج نویسندگی و خلق آثار است.

در ادامه مراسم سمیه ابوترابی، نویسنده کتاب تربیت توحیدی با روضه های حسینی به سخنرانی پرداخت و گقت: با توجه به علاقه بسیار زیادی که برای مطالعه و فعالیت در رابطه با عاشورا و حضرت سیدالشهدا(ع) داشتم، به دلیل کمبود منابع، سختی های بسیاری را متحمل شدم.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از جلسه دفاع پایان نامه خود که در مدرسه حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) انجام شد، با کمک آقای دکتر عباسی، اصلاحاتی در روش، ساختار و محتوای مطالب صورت گرفت که در نتیجه آن پایان نامه به همت مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده، در قالب یک کتاب چاپ و منتشر شد.

در انتهای مراسم، مرکز نشر هاجر و مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق(ع) با اهدای جوایزی از پژوهشگران برتر تجلیل کردند.

گفتنی است در این مراسم، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، مرکز نشر هاجر کتاب هایی از آثار فرهیختگان سمنانی که در این مرکز به چاپ رسیده بود را به همراه بن تخفیف خرید کتاب از «اپلیکشن مَدرس» و سایت «مرکز نشر هاجر» به مدعوین محترم اهداء کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *