اخبار, وبلاگ

نشست مسئولین مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده، با مدیر حوزه­های علمیه خواهران استان تهران و ستاد اقامه نماز جمعه تهران

نشست مسئولین مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده، با مدیر حوزه­های علمیه خواهران استان تهران و ستاد اقامه نماز جمعه تهران

در ادامه توسعه همکاری مرکز نشر هاجر با مراکز و نهادهای همسو، مسئولین این انتشارات  عصر دوشنبه، هشتم بهمن ماه 97 ، مهمان مرکز مدیریت حوزه­های علمیه خواهران استان تهران و ستاد اقامه نماز جمعه تهران بودند.

در این جلسه مدیر عامل نشر هاجر، به ارائه گزارشی از برپایی غرفه نشر هاجر در مصلی نماز جمعه تهران پرداخت و به استقبال خوب نمازگزاران برای خرید کتاب و آشنایی آن­ها با حوزه خواهران اشاره کرد. وی افزود: نشر هاجر آماده نشر و توزیع آثار تولیدی طلاب حوزه­های علمیه است . البته بخشی از آثار تولیدی باید بر اساس نیازسنجی اقشار مختلف جامعه صورت پذیرد.

در این راستا، ایجاد بخش­ پرسش و پاسخ (اعتقادی، احکام و…) و معرفی کتب برتر در زمینه­ی های مختلف در اختصاص غرفه ویژه جهت معرفی ظرفیت مدارس علمیه خواهران کنار غرفه این مرکز در نماز جمعه، مطرح گردید.

حجت الاسلام و المسلمین کبیریان ضمن اشاره به اثرات مثبت حضورشان در مرکز نشر هاجر و تعاملات صورت گرفته بر اجرای موارد طرح شده تاکید کردند و به معاونان مرکز خاطر نشان کردند که تعاملات پیگیری و اجرایی شود.

لازم به ذکر است غرفه مرکز نشر هاجر، از آذر ماه سال جاری به مدت 9 هفته در نماز جمعه تهران، حضور فعال داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *