اخبار, وبلاگ

مجموعه8 جلدی قصه های قرآنی

مجموعه8 جلدی قصه های قرآنی

مجموعه8 جلدی قصه های قرآنی

جلد اول : خلیفه الهی – در این کتاب به موضوع آغاز خلقت و خلق حضرت آدم و حوا و جن و شیطان پرداخته است. سپس به داتسان جانشین اول حضرت آدم یعنی حضرت شیث و سپس حضرت ادریس علیهم السلام می پردازد.
جلد دوم : ذبیح الله-در این کتاب به داستان پیامبران بزرگ الهی همچون حضرت نوح ، حضرت ابراهیم، حضرت اسماعیل، حضرت لوط، حضرت هود و حضرت صالح علیهم السلام می پردازد.
جلد سوم : زیبای پاک – در این کتاب با داستان پیامبران بزرگ الهی چون حضرت اسحاق، حضرت یعقوب، حضرت یوسف، حضرت ایوب، حضرت ذوالکفل و حضرت شعیب علیهم السلام آشنا می شویم.
جلد چهارم : گفتمان الهی – در این کتاب با داستان حضرت موسی علیه السلام، گوساله سامری، فرعون و آسیه، حضرت خضر علیه السلام، گاو بنی اسرائیل، گنج قارون و داستان هامان آشنا می شویم.
جلد پنجم : حاکم دادگستر – در این کتاب به داستان های زیر می پردازد: ذوالقرنین، طالوت و جالوت، حضرت داوود علیه السلام، اصحاب سبت، حضرت سلیمان علیه السلام، بلقیس ملکه سبا، هاروت و ماروت، اصحاب رس و حضرت یونس علیه السلام
جلد ششم : هدیه آسمانی – در این کتاب به داستان پیامبران و بزرگان آسمانی زیر می پردازد: حضرات الیاس، یسع، عزیر، زکریا، یحیی، مریم و حضرت عیسی علیهم السلام. همچنین داستان اصحاب رقیم، کهف، اخدود، فیل و قوم تبع در این کتاب مورد بررسی قرار می گیرد.
جلد هفتم : نسیم رحمت – در این کتاب به زندگانی پر از نور و برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله می پردازد و زندگی ایشان را از بدو تولد مورد بررسی قرار داده و به وقایع گوناگون زندگی ایشان می پردازد.
جلد هشتم : آخرین مصلح – در این کتاب به بیان دوران اخر الزمان از زمان حضرت رسول تا کنون می پردازد و به دسیسه ها و دمشنی های صورت گرفته از آن زمان تا کنون و در آخر کار به صفات آخرین مصلح بشر می پردازد.

علاقه مندان به تهیه این مجموعه می توانند به آدرس : قم بلوار معلم ، مجتمع ناشران ، واحد 114 مراجعه و یا با شماره تماس 31015-025 تماس حاصل فرمایند. و برای خرید الکترونیکی بر روی تصویر زیر کلیک نمائید.

 

مجموعه8 جلدی قصه های قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *