اخبار, وبلاگ

دیدار مسئولین مرکز نشر هاجر(ناشر تخصصی زن و خانواده) از مرکز پژوهشی کوثر تهران

دیدار مسئولین مرکز نشر هاجر(ناشر تخصصی زن و خانواده) از مرکز پژوهشی کوثر تهران

مرکز پژوهشی کوثر تهران دوشنبه هشتم بهمن ماه 97 میزبان مسئولین مرکز نشر هاجر بود.

در این دیدار سرکار خانم جلالی، مدیر مرکز پژوهشی کوثر تهران در راستای بیان اهم فعالیت­ها و اهداف پژوهشگاه به تدوین «دانشنامه فقه بانوان بر اساس آیات قرآن» اشاره کرد و یادآور شد: «ترجمه قرآن با رویکرد بلاغی» و «تدوین دانشنامه اعتقادی کلامی و اخلاقی» نیز از دیگر اهداف این مرکز پژوهشی است.

ایشان در ادامه به توضیح گروه­های علمی فعال در مدرسه و همچنین سطوح متفاوت تحصیلی و رشته های موجود در مدرسه  علمیه کوثر پرداختند.

وی افزود: در کنار این اقدامات به آسیب­ شناسی در خصوص اساسی­ ترین مشکلات جامعه پرداختیم که حاصل آن تالیف کتابی بنام «الگوی ابّوت» است.

در ادامه این دیدار، آقای احمد شایان­فر، مدیر عامل نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده، ضمن تبیین اهم سیاست­های کاری این نشر در راستای زن و خانواده،توضیحاتی ارائه دادند و همچنین فراخوان کتابانو ( فراخوان کتب بانوان با رویکرد معرفی کتب بانوان نویسنده و کتبی که در زمینه بانوان نگارش شده است) را تشریح نمودند.

مرکز نشر هاجر ضمن اعلام حمایت از چاپ پایان­ نامه ­ها و تألیفات مرکز پژوهشی کوثر، خاطر نشان کرد زمینه­ی حضور طلاب نویسنده مدرسه کوثر را در انجمن نویسندگان فراهم سازد.

همچنین مقرر شد محورهای همکاری در قالب یک تفاهم نامه میان دو مرکز منعقد گردد.


 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *