اخبار, وبلاگ

درخواست نهایی کتاب های درسی سال تحصیلی 99-98

توجه: مهلت ثبت نام نهایی و ارسال فایل اکسل و فیش واریز بانکی، تا روز دوشنبه مورخ 98.04.03 تمدید شد.

با سلام

برای درخواست نهایی کتاب‌های درسی سال تحصیلی 99-98 کافی است تا گام‌های زیر را طی نمایید:

1) ابتدا از یکی از لینک‌های زیر، نسبت به دانلود و ذخیره کردن فایل اکسل مربوط به سطح مدرسه خود اقدام نمایید. این فایل حاوی درخواست اولیه‌ای است که از طریق همین سایت ارائه داده‌اید.

دانلود فایل اکسل درخواست نهایی کتاب‌های درسی سطح دو

دانلود فایل اکسل درخواست نهایی کتاب‌های درسی سطح سه

تذکر مهم در خصوص اشکال فنی موجود در فایل اکسل سطح 3:

فایل اکسل سطح 3 در ساعت 14:00 روز سه شنبه 98.03.27 بروزرسانی شده است. لذا ضروری است تا تمام مدارس سطح 3 از فایل جدید استفاده نمایند.

مدارسی نیز که تاکنون نسبت به تکمیل فایل سطح 3 و واریز وجه آن اقدام نموده‌اند نیز لازم است تا فایل جدید را دریافت کرده و مجددا درخواست خود را ارسال نمایند. با توجه به اینکه مبلغ فاکتور این دسته از مدارس تغییر خواهد کرد، لازم است تا این مدارس نسبت به واریز مابه التفاوت وجه فایل قبلی و فایل جدید اقدام نموده و تصویر هر دو فیش بانکی را به همراه فایل اکسل جدید که تکمیل نموده‌اند، در همین بخش بارگذاری نمایند. بدیهی درخواست‌های قبلی این دسته از مدارس حذف خواهد شد.

2) فایل اکسل را باز کرده و شناسه واریز بانک ملت اختصاصی مدرسه خود را در مکان نمایش داده شده وارد نمایید. اگر شناسه واریز را به درستی وارد کرده باشید، اطلاعات مربوط به مدرسه شما و تعداد کتاب‌های درخواستی مرحله اول، نمایش داده می‌شود.

 

3) اگر تمایل داشته باشید تا تعداد کتاب‌ها را افزایش دهید، کافی است تا در ستون “کاهش/افزایش تعداد” تعداد افزایشی را به صورت عدد مثبت و تعداد کاهشی را به صورت عدد منفی وارد نمایید. فایل اکسل را پس از انجام دادن تغییرات، ذخیره نمایید تا پس از واریز وجه کتاب‌ها، آن را در سایت بازگذار نمایید.

تذکر مهم: دقت فرمایید تا فایل اکسل را به صورت خالی ذخیره نکرده باشید.

 

4) در صورتی که پیش از این مبلغی را به عنوان بدهکار یا بستانکار نزد مرکز نشر هاجر داشته باشید، اطلاعات مربوط به آن در این فاکتور اعمال شده و جمع قابل پرداخت به شما نمایش داده می‌شود.

5) با در دست داشتن شناسه واریز بانکی، به یکی از شعب بانک ملت مراجعه نموده و مبلغ قابل پرداخت را به شماره حساب اعلام شده در بخشنامه مرکز نشر هاجر، واریز نمایید.

6) فیش واریزی بانک ملت را با کیفیت بالا اسکن نمایید (جهت اطمینان از کیفیت اسکن، می‌توانید تصویر فیش اسکن‌شده را یکبار نزد خود پرینت نمایید). فایل اکسل و فیش واریزی خود را در مکان‌های مشخص‌شده زیر بارگذاری نمایید.

تذکر خیلی مهم: در پایان دکمه ارسال را بزنید تا پیام دریافت موفقیت‌آمیز اطلاعات را مشاهده نمایید.

در صورت بروز مشکل با شماره تلفن 02531015 تماس حاصل نمایید.

به درخواست‌های فاقد فیش بانکی، رسیدگی نمی‌شود و صرفا درخواست‌هایی که فایل اکسل و تصویر فیش واریز به صورت همزمان ارسال شده باشد، رسیدگی می‌شود.

با توجه به اینکه اطلاعیه‌های بعدی نیز در همین صفحه اطلاع‌رسانی خواهد شد، توصیه می‌شود با مراجعه به این صفحه نسبت به اطلاع از آخرین تحولات ارسال کتاب درسی آگاهی کسب نمایید.

 

[gravityform id=”17″ title=”false” description=”true”]

دیدگاهی در مورد “درخواست نهایی کتاب های درسی سال تحصیلی 99-98

  1. مرضیه جمشیدلو گفت:

    باسلام ارسال کتب درسی خیلی دیر انجام میگیرد اگر در شهریورماه و قبل از شروع سال تحصیلی ارسال گردد بهتراست. باتشکر

    1. مدیر گفت:

      با سلام
      تمام کتاب های درسی قبل از پایان مرداد ماه برای مدیریت های استانی ارسال می شود. علت تاخیر دیر هنگام را از مدیریت استان متبوع خود جویا شوید. در صورتی که همچنان مشکل ادامه داشت، با شماره 02531015 تماس حاصل نمایید.
      با تشکر

    2. فاطمه گفت:

      با سلام.من هم کتاب(شخصی) با پست پیشتاز سفارش داده بودم ولی نزدیک به 1ماه طول کشید تا به دستم رسید

      1. مدیر گفت:

        با سلام
        لطفا شماره سفارش خود را ارسال کنید تا علت را پیگیری نماییم.
        با تشکر

  2. ریحان گفت:

    باسلام فقط خواستم ازمرکزمدیریت قم تشکرفراوان ،فراوان کنم چون خیلی ازبرنامه ها وپاسخگویی هاشون درمورد کتاب هابه موقع وخوب است وبا نهایت متانت وحوصله پاسخ سوالاتمان رامی دهند.فقط متاسفانه بیشترین مشکلات راباآموزش مدیریت های استانی داشتیم که نه بموقع پاسخ میدهندونه بموقع بخشنامه ها راارسال می کنندوبا جوابهای سربالا سر وته قضیه روهم میارن.باتشکر

    1. مدیر گفت:

      با سلام
      موارد مطروحه شما به اطلاع معاونت آموزش مرکز رسانده می‌شود.
      با تشکر

  3. اسماءجویجری گفت:

    با سلام ، با توجه به افزایش قیمت کتابها مهلت بیشتری را برای ارسال فیش واریزی اختصاص دهید و کتابها را اوایل شهریور ارسال نمایید.

    1. اسماءجویجری گفت:

      با سلام و احترام با توجه به اینکه قیمت کتابها افزایش پیدا کرده است از شما تقاضا داریم مهلت ارسال فیش واریزی را افزایش دهید.

    2. مدیر گفت:

      با سلام
      مهلت تمدید شده است.
      ولی برای ارسال کتاب ها، محدودیت‌هایی وجود دارد که ناگزیر در زمان‌های مشخصی کتاب ها ارسال می‌شود.
      با تشکر از همراهی شما

  4. معاون آموزش دره الصدف گفت:

    سلام و خدا قوت، پارسال این پیشنهاد را دادیم اما اثری نداشت خواهش می کنیم تهیه کتاب به صورت اینترنتی توسط خود طلاب انجام گیرد کار سختی نیست اگر تدابیر لازم اندیشیده شود. اینطوری هم مدارس کمتر به مشکل می خورند و هم مرکز نشر هاجر . انشالله تا سال آینده درباره این پیشنهاد فکری بکنید. با تشکر

    1. مدیر گفت:

      با سلام
      همین سایتی که الان در آن حضور دارید، برای خرید کتاب های درسی توسط طلاب ایجاد شده است و طلاب می‌توانند در هر زمان شخصا نسبت به خرید کتاب اقدام نمایند.

  5. موسوی گفت:

    با سلام و خداقوت . امکان داره زمان ارسال فیش واریزی را تمیدید کنید. زمان امتحانات تمام طلاب درخواست کتاب رو نداند. بهتره قبل از شروع امتحانات باشه این زمان خیلی سخت و زمان بر هست. با تشکر

  6. كوثر آباده گفت:

    سلام عليكم
    لطفا وقت واريز هزينه كتاب هاي درسي را تا شنبه تمديد كنيد . هنوز بسياري از طلاب هزينه را به مدرسه نداده اند . وبراي مدرسه مقدور نيست اين همه هزينه را از بودجه خود تامين كند
    با تشكر

  7. بابایی گفت:

    با سلام لطفا مهلت خرید کتاب رو تمدید بفرمایید به شخصه امشب آشنا شدم با نشر هاجر چون تازه ورودم و خواهشا از سه تیر به بعد تمدید بفرمایید.با تشکر

    1. مدیر گفت:

      با سلام
      با توجه به اینکه فرایند تهیه و ارسال کتاب ها زمانبر است، متاسفانه امکان تمدید مهلت ارسال درخواست ها فراهم نیست.
      اما همچنان امکان سفارش ازاد از طریق همین سایت برای تمام ایام سال فراهم می‌باشد.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *