اخبار, وبلاگ

درخواست مجدد کتاب های درسی پایه اول

بدینوسیله به اطلاع مدارس علمیه ای که نسبت به خرید کتاب های درسی سال تحصیلی 99-98 نموده اند می‌رساند که این دسته از مدارس می‌توانند برابر بخشنامه ارسالی از سوی مرکز نشر هاجر با توجه به ضوابط زیر نسبت به درخواست مجدد کتاب های درسی پایه اول اقدام نمایند:

1) در این مرحله صرفا درخواست مجدد کتاب های پایه اول امکانپذیر است.

2)‌ هزینه ارسال کتاب های درخواست مجدد بر عهده مدارس است.

3) برای ارائه درخواست مجدد کتاب های پایه اول لازم است تا مراحل زیر طی شود:

* دانلود فایل اکسل درخواست مجدد کتاب های پایه اول از ایــنــجــا

* ابتدا باید شناسه واریز بانک ملت را به عنوان رمز مدرسه در سلول مشخص شده وارد نمایید

* سپس در ستون “تعداد درخواست مجدد” ، تعداد کتاب هایی درخواستی را وارد نمایید

* با در دست داشتن شناسه واریز، به بانک ملت مراجعه نموده و مبلغ فاکتور را به حساب شماره ؟؟ مرکز نشر هاجر واریز نمایید. فیش واریز را تا زمان دریافت کتاب ها نزد خود نگهداری نمایید.

* با توجه به اینکه مبلغ واریزی از طریق شناسه واریز اختصاصی مدرسه شما شناسایی می‌شود، در نوشتن شناسه واریز دقت نمایید. فیش های بدون شناسه واریز و یا با شناسه واریز اشتباه، قابل شناسایی نخواهد بود و عواقب بعدی به عهده مدرسه است.

* به درخواست هایی که فاقد پرداخت بانکی باشند، رسیدگی نمی‌شود.

* در پایان، ابتدا باید نام فایل اکسل به رمز مدرسه تغییر یافته و ذخیره شود و سپس در کادر زیر آپلود شود.

در پایان پیام ثبت موفقیت آمیز درخواست عودت به شما نمایش داده می شود:

[gravityform id=”28″ title=”false” description=”false”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *