اخبار, وبلاگ

حضور در نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی استان خراسان

شایانفر مدیر عامل مرکز نشرهاجر گفت: امسال هم مرکز نشر هاجر در نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی که از سوی معاونت محترم پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار شده است حضور پیدا کرد.

لذا مصمم هستیم با بهره گیری از تجربه نمایشگاه سال گذشته و بکارگیری بهینه از امکانات و توانمندی های خود در سطح مطلوبی به بخشی از رسالت دینی و فرهنگی خویش عمل نماییم.

شایانفر ادامه داد: مرکز نشر هاجر با 105 عنوان کتاب چاپ اول در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. این مرکز برای عموم مردم 25 درصد و برای طلاب خواهر تا 30 درصد تخفیف اختصاص داد ه است.

شایانفر افزود: به دلیل همزمانی نمایشگاه با ایام ماه محرم 2 کتاب با نام های زیارت الحسین (علیه السلام) که شامل: آداب، آثار و فضائل زیارت سیدالشهدا و فضلیت سرزمین کربلا؛و کتاب البکاء للحسین (علیه السلام) که شامل: احادیث نورانی اهل بیت پیرامون فضیلت عزاداری و برپایی مجالس عزای امام حسین علیه السلام می باشد که هردو کتاب نوشته استاد سیدمحمدحسین میرباقری می باشد و با 50 درصد تخفیف، به عموم علاقه­مندان ارائه خواهد شد:

و همچنین به دلیل آغاز سال تحصیلی و به جهت بهره مندی طلاب از تجربیات حضرت آیت الله امینی در حدود 80 سال طلبگی کتاب رهنمودهایی به طلاب و دانشجویان جوان تالیف آیت الله امینی که شامل: راهنمایی­های ارزنده­ و ارائه تجربیات ایشان برای طلاب و دانشجویان، در راه علم آموزی و کسب اخلاق و ادب. که از تالیفات ایشان می باشد با 50 درصد تخفیف به عموم علاقمندان ارائه خواهد شد؛

 

این نمایشگاه از 31 شهریور تا 6 مهر ماه واقع در مشهد چهار راه شهداء مدرسه آیت الله خویی در حال برگزاری می باشد.

غرفه های نمایشگاه مشهد97

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *