اخبار, وبلاگ

بازدید مدیرحوزه های علمیه خواهران استان قم از ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب در مدرسه کریمه اهل بیت علیهاالسلام

حضور حجت السلام و المسلمین آقای تهرانی مدیر محترم مدارس حوزه های علمیه خواهران استان قم در ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه حوزه های علمیه خواهران در مدرسه علمیه کریمه اهل بیت سلام الله علیها استان قم

به گزارش روابط عمومی مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه حوزه های علمیه خواهران در مدارس متقاضی برگزاری نمایشگاه برگزار می گردد. پس از برگزاری نمایشگاه در مدرسه حضرت آمنه و مدرسه حضرت خدیجه سلام الله علیها استان قم؛ این بار در مدرسه کریمه اهل بیت سلام الله علیها باحضور مدیر محترم مدارس حوزه های علمیه خواهران استان قم برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین تهرانی فرمودند:

در راستای فرمایشات رهبری باید همه کشور به سمت ترویج کتاب و کتابخوانی حرکت کنند و کتاب باید جزء سبد زندگی ما قرار گیرد. ولی متاسفانه به خاطر شرایط اقتصادی بوجود آمده روند این مسئله مقداری کند شده است.

ایشان در ادامه تصریح کردند: با توجه به اینکه نشرهاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده است باید کتاب های تازه و جدید نشر با این موضوع را با تبلیغات زیاد در معرض دید همگان قرار دهد تا همه علاقه مند شوند.

قلم نویسنده خیلی می تواند جاذبه ایجاد کند اما ما هم باید فضای مطالعه ای با افزایش و توسعه این نمایشگاه ها انجام دهیم.

ایجاد نمایشگاه ها در مدارس کار بسیار خوبی هست و باید ادامه دار باشد و ما هم استقبال می کنیم.

در ادامه ایشان بیان نمودند: برای ترویج امر کتابخوانی از طلبه ها هم درخواست ارائه طرح کردیم و داریم روی آن کار می کنیم و قطعاً باید تسهیل کنیم و تسریع بدیم دسترسی خانمها را به کتاب، از طریق خلاصه کردن و صوتی کردن کتابها خصوصاً برای قشر جوان و نوجوان.

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه حوزه های علمیه خواهران از هفته کتاب تا هفته پژوهش بصورت اینترنتی با همت مرکز نشر هاجر برگزار گردیده که در آن بیش از پانصد عنوان کتاب با محوریت وموضوعات مختلف از طریق فروشگاه اینترنتی به آدرس www.hajarpub.ir  با 20 درصد تخفیف برای تمامی کتب و برخی کتب با تخفیف 35 الی 40 درصدی به طلاب گرامی ارائه گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *