انجمن

برپایی انجمن اهل قلم

مرکز نشر هاجر در راستای پیشبرد ماموریت‌ها و رسالت‌های خود در موضوع مدرسه محوری، اقدام به توسعه امکاناتی برای حضور و فعالیت‌ هرچه بیشتر طلاب در فضای مجازی نموده است. برای این منظور انجمن اهل قلم در سایت جدید مرکز نشر هاجر به آدرس Hajarpub.ir راه‌اندازی شده است که به نوشته‌های علمی و فنی طلاب اهل قلم اختصاص دارد. مخاطب اصلی این رسانه عبارت است از:

* طلاب خواهری که موفق به چاپ کتاب از طریق مرکز نشر هاجر و یا سایر ناشرین شده باشند؛

* طلاب خواهری که آثار خود را جهت چاپ و نشر به مرکز نشر هاجر و یا سایر ناشرین ارائه داده ولی موفق به چاپ آن نشده باشند؛

* طلاب خواهری که تجربیات موفقی در زمینه تدوین رساله، پایان‌نامه و یا تحقیقات پایانی دوران تحصیل خود داشته باشند؛

* سایر نویسندگانی که در موضوعات زن و خانواده در حال فعالیت می‌باشند.

هدف از ایجاد این انجمن، به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق طلاب خواهر و دیگر نویسندگان حوزه زن و خانواده است تا در این مسیر ضمن ارتقاء دانش ایشان، زمینه برای معرفی هرچه بیشتر طلاب خواهر به جامعه علمی و فرهنگی کشور فراهم گردد.

طلاب خواهری که در یکی از زمینه‌های پیش‌گفته فعالیت داشته‌اند، می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۲۵۳۱۰۱۵ و یا ارسال ایمیل به آدرس Hajarstore@whc.ir درخواست ارائه مطالب خود در این بخش را ارائه نمایند تا مقدمات لازم برای اخذ مصاحبه و مطالب مورد نظر، از سوی همکاران مرکز نشر هاجر فراهم گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “برپایی انجمن اهل قلم

  1. رویا دهقانی گفت:

    بسمه تعالی
    چطوری می توان عضو انجمن شدك

    1. مدیر گفت:

      به این سوال پاسخ دهید: آیا تا به حال کتابی به چاپ رسانده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، مشخصات تماس خودتان را به آدرس hajarstore@whc.ir بفرستید. همکاران ما با شما تماس گرفته و مصاحبه ای با شما انجام می شود. مطالب مصاحبه در این بخش از سایت درج خواهد شد.
      اما اگر کتابی چاپ نکرده اید ولی علاقمند به نویسندگی هستید، راه برای شما باز است تا با تهیه مطالب آموزشی در زمینه نویسندگی، با مرکز نشر هاجر همکاری داشته باشید.

  2. نودی گفت:

    عالییییی مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *